Order Newsletter: 1 Position: 59313 (oferta nr 3012261)
I.1) Name and address: Gmina Jabłonka ul. 3 Maja 1/206 1 /206 34-480 Jabłonka małopolskie tel. 018 2611146 fax. 018 2652468 REGON 00054325500000 www.jablonka.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Rekanalizacja w miejscowościach Zubrzyca Dolna, Orawka i Podwilk w 2016
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest rekanalizacja w miejscowościach Zubrzyca Dolna, Orawka i Podwilk w 2016 roku zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: 2.1. Rekanalizacja w miejscowościach Zubrzyca Dolna, Orawka i Podwilk w 2016 roku Zubrzyca Dolna: długość sieci Ø 200 mm-403,4 mb /w tym odcinek kolektora do osiedla Bosaki Si-S8 dł.159.9 mb(Ø 200mm) / długość sieci Ø 160 mm -185,5 mb ilość podłączonych budynków -6 przekroczenie drogi gminnej Furmaniec Zubrzyca Dolna Podwilk/-przewiert sterowany 20,0mb w rurze osłonowej HDPE Ø 300 mm. Razem Zubrzyca Dolna Ø 200 mm i Ø 160 mm-588,9 mb. Orawka: długość sieci Ø 200 mm-107,5 mb długość sieci Ø 160 mm -14,0 mb ilość podłączonych budynków -1 Razem Orawka Ø 200 mm i Ø 160 mm 121,50mb Podwilk: długość sieci Ø 200 mm-316,0 mb długość sieci Ø 160 mm - 405,0 mb ilość podłączonych budynków -14 demontaż i montaż kostki brukowej -10,0m² Razem Podwilk Ø 200 mm i Ø 160 mm 721,0mb mb. Zestawienie rekanalizacji do realizacji w 2016 r. Zubrzyca Dolna, Orawka i Podwilk: długość sieci Ø 200 mm- 826,90 mb długość sieci Ø 160 mm - 604,50 mb Łączna długość -1431,50mb studzienki razem /200-33 szt; 160-29 szt/- 62 szt 3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 4. CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 8 do SIWZ Przedmiary robót(przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) Załącznik Nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa 6. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w projekcie budowlanym, przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych Standarów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia i nie powodują naruszenia warunków, na podstawie, których wydano decyzję - pozwolenia na budowę. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobaty certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 7. Jeżeli w dokumentacji zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał dokumentację, na podstawie, której przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń. 8. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 452313008
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information