Order Newsletter: 1 Position: 136236 (oferta nr 3012291)
I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku ul. Traugutta 29 29 80-221 Gdańsk pomorskie tel. 058 524 34 73 fax. 058 524 34 93 REGON 00058922800000 www.mosir.gda.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Wykonanie remontu pomieszczeń zaplecza sanitarno-szatniowego na obiekcie MOSiR w Gdańsku przy ulicy Traugutta 29
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia dotyczy części pomieszczeń budynku parterowego niepodpiwniczonego o kubaturze około 2400 metrów sześciennych pełniącego funkcję zaplecza sanitarno-szatniowego przy stadionie piłkarskim MOSiR w Gdańsku przy ulicy Traugutta 29. Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na dwa etapy. Etap I - dotyczy powierzchni około 300 metrów kwadratowych i obejmuje: 1) w zakresie robót budowlanych: a) Remont podłóg. b) Wyburzenie ścianek działowych. c) Naprawę ścian i sufitów, malowanie. d) Wymianę i remont części stolarki drzwiowej wewnętrznej. e) Wymianę umeblowania w szatniach i pomieszczeniu socjalnym. 2) w zakresie robót sanitarnych: a) Remont instalacji wod.-kan. poprzez częściową wymianę instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej. b) Wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych, wodociągowych. c) Wymianę osprzętu (baterie natryskowe, umywalkowe, kabiny natryskowe, ustępy) d) Demontaż wanny metalowej. e) Dostawę oraz montaż 2-ch beczek do schłodzenia. 3) w zakresie robót elektrycznych: a) Wymianę opraw oświetleniowych. b) Częściową wymianę instalacji elektrycznej. c) Pomiary powykonawcze instalacji elektrycznej. Etap II - dotyczy powierzchni około 308 metrów kwadratowych i obejmuje wykonanie w zakresie robót budowlanych: a) Remont podłóg. b) Naprawę ścian i sufitów, malowanie. c) Wymianę i remont części stolarki drzwiowej wewnętrznej. d) Wymianę części parapetów wewnętrznych. e) Wymianę części grzejników, kratek grzejników, drzwiczek rewizyjnych. f) Demontaż i wymianę przegród między natryskami. g) Wymianę umeblowania szatni. h) Remont elewacji, polegający na likwidacji krat okiennych, uzupełnieniu ubytków w ociepleniu, odnowieniu powłok elewacyjnych. i) Remont podestów przed drzwiami wejściowymi. k) Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w części IV SIWZ Dokumentacja Techniczna, którą stanowią: a) Dokumentacja projektowa. b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). c) Przedmiary robót
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 450000007
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: yes
II.2) Duration of the contract or time limit for completion: 40 days
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 5.000,00 PLN Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach s
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: Termin Realizacji
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: www.mosirgdansk.pl
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30