Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby biblioteki multimedialnej - dostawa wyposażenia meblowego

Order Newsletter: 1 Position: 136244 (oferta nr 3012295)

Client
Miejska Biblioteka Publiczna
State
dolnośląskie
Address
59-900 Zgorzelec, ul. Boh. Getta 1 1
Phone
0-75 7752557
Fax
0-75 7713315
E-Mail
mbpzgorzelec@post.pl
Created
2016-05-27

Miejska Biblioteka Publiczna

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejska Biblioteka Publiczna ul. Boh. Getta 1 1 59-900 Zgorzelec dolnośląskie tel. 0-75 7752557 fax. 0-75 7713315 REGON 23092559900000

I.2) Type of contracting: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby biblioteki multimedialnej - dostawa wyposażenia meblowego

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i montażem nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli i wyposażenia lokalu znajdującego się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30A, przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu. 2. Szczegółowy zakres dostawy, opis techniczny mebli i wyposażenia oraz szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia dodatkowego oraz wymagania Zamawiającego w zakresie dokumentów, potwierdzających spełnienie przez materiały użyte na meble oraz wyposażenie wymagań określonych przez Zamawiającego zawiera SIWZ do postępowania. 3. Opis przedmiotu zamówienia jest komplementarny w stosunku do projektu aranżacji wnętrz uwzględniając lokalizację elementów umeblowania i wyposażenia dodatkowego, stanowiących przedmiot dostawy do lokalu znajdującego się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30A przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu. Przy przygotowaniu oferty oraz wykonywaniu elementów wyposażenia trzeba uwzględnić rysunki techniczne wraz z zawartymi w nich wskazówkami materiałowymi (Szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia dodatkowego stanowią załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wszystkie wymiary mebli należy zweryfikować podczas wizji lokalnej obiektu przed rozpoczęciem wykonywania poszczególnych elementów wyposażenia meblowego. Wizja lokalna będzie możliwa po zakończeniu robót budowlanych, które to zakończenie robót Zamawiający określa na 01.07.2016 r. Możliwe różnice w wymiarach mebli w stosunku do wymiarów mebli określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia), Zamawiający określa jako +/3%. Zamawiający nie przewiduje w związku z tym podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy ponad kwotę określoną przez Wykonawcę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Szczegółowe dyspozycje co do typu i kolorystyki wykorzystanych materiałów należy ustalić z Zamawiającym (i Projektantem) na etapie wykonawstwa. Zamawiający zastrzega sobie wybór oferowanej kolorystyki meblowej z pośród minimum 3 kolorów w cenie oferty bez dodatkowych dopłat. Wzornik kolorystyki należy dostarczyć przed realizacją zamówienia. Dotyczy to zarówno płyt meblowych jak i tkanin mebli tapicerowanych. 6. Do wyceny oferty należy przyjąć meble o wymiarach zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia dodatkowego). 7. Blaty robocze mebli muszą być wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej wg PN-EN 14322, o grubości 28mm / 18mm, obustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem, kolorem odpowiadającym kol. płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690kg/m3, klasa higieniczności E1. 8. Korpusy szaf muszą być wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej o gr. 18 mm, wg PN-EN 14322, dwustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem, kolorem odpowiadającym kol. płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Klasa higieniczności E1. 9. Wieńce górne i dolne muszą być wykonane z trzywarstwowej płyty, o gr. 18mm, dwustronnie laminowanej wg PN-EN 14322. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Krawędzie boczne wykończone obrzeżem PCV, w kolorze płyty. Klasa higieniczności E1. 10. Plecy mają być wykonane z trzywarstwowej płyty o gr. 8mm / 18mm, wg PN-EN 14322, wpuszczane w boki i wieńce, dwustronnie laminowanej, z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem PCV o gr. 2 mm w kolorze płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Klasa higieniczności E1. 11. Półki w szafach z mają być wykonane z płyty o grubości min. 18 mm. trzywarstwowej, wg PN-EN 14322, dwustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem, kolorem odpowiadającym kol. płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Klasa higieniczności E1. 12. Rozstaw między półkami powinien mieć możliwość regulacji. Mocowanie zapadkowe uniemożliwiające przypadkowe wysunięcie półki. 13. Meble mają być montowane na mimośrody (trzpienie metalowe z gwintem połączone z mimośrodem obrotowym, zaślepki PCV). 14. Nie dopuszcza się łączenia płyt za pomocą konfirmatorów oraz narożników PCV. 15. Nogi regałów, szaf, biurek wyposażone muszą być w stopki umożliwiające poziomowanie. 16. Po zmontowaniu i ustawieniu mebli Zamawiający wskaże miejsca wykonania otworów przelotowych w blatach stanowisk komputerowych i innych elementach wyposażenia wnętrza. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wyboru i akceptacji minimum 3 wzorów uchwytów do elementów meblowych wyposażenia. 18. Wszystkie szafy meblowe mają być zamykane na klucz. 19. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z wyżej wymienioną ustawą, ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (tj. z 2013 r. Dz. U. poz. 1232 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.) 22. Wymagany okres gwarancji: Na dostarczone w ramach tego zamówienia meble i wyposażenie okres rękojmi wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dostawy bez uwag . Okres gwarancji Wykonawca określi w ofercie, przy czym nie może być on krótszy niż 24 miesiące. 23. Zadanie dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 391550003

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information