Szkoła Podstawowa 32 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 - modernizacja boisk - Inżynier Kontraktu (2)

Order Newsletter: 1 Position: 136274 (oferta nr 3012317)

Client
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
State
śląskie
Address
44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21 21
Phone
32 238 55 30
Fax
32 238 55 27
www
www.gliwice.eu
E-Mail
za@um.gliwice.pl
Created
2016-05-27

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych Ul. Zwycięstwa 21 21 44-100 Gliwice śląskie tel. 32 238 55 30 fax. 32 238 55 27 REGON 27625533500000 www.gliwice.eu

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Szkoła Podstawowa 32 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 - modernizacja boisk - Inżynier Kontraktu (2)

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z przygotowaniem, zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych i rozliczeniem końcowym dla następujących zadań inwestycyjnych: Zadanie 1: Szkoła Podstawowa Nr 32, ul. Wrzosowa 14 - modernizacja boisk szkolnych, zwane dalej [SP 32] Zadanie 2: Zespół Szkolno Przedszkolny nr 7 ul. J. Ligonia 36 - modernizacja boisk szkolnych, zwane dalej [ZSP 7] UWAGA NR 1: Zakres praw i obowiązków Inżyniera Kontraktu został określony we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem załącznika nr 1 do umowy Szczegółowy zakres prac Inżyniera Kontraktu (ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ). ___________________________________________________________ UWAGA NR 2: Szczegółowy zakres rzeczowy zadań inwestycyjnych, o których mowa powyżej, został ujęty w: - dokumentacji projektowej, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - Specyfikacjach Istotnych Warunków Zamówienia dla wykonania robót budowlanych dla każdego z zadań inwestycyjnych, które są dostępne do wglądu na stronie internetowej (Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach): Zadanie 1 [SP 32]: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego,6368,, Zadanie 2 [ZSP 7]: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego,6399,, ___________________________________________________________ UWAGA NR 3: 1. W trakcie realizacji umowy dla danego zadania Inżynier Kontraktu zapewni zatrudnienie na umowę o pracę (zwane dalej umową o pracę) wszystkich osób wchodzących w skład Zespołu Inżyniera Kontraktu, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia dla tego zadania. 2. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu oświadczeń o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wchodzących w skład Zespołu Inżyniera Kontraktu dla danego zadania w trakcie realizacji usługi dla tego zadania, dla którego dana osoba będzie pełnić swoją funkcję. 3. Przed zawarciem umowy Inżynier Kontraktu jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę wszystkich osób wchodzących w skład Zespołu Inżyniera Kontraktu, a w przypadku gdyby te osoby nie były zatrudnione oświadczenia, że będą zatrudnione w okresie realizacji robót budowlanych. W takim przypadku najpóźniej w dniu formalnego przekazania za protokołem przez Zamawiającego obowiązków Inżynierowi Kontraktu, Inżynier Kontraktu dostarczy Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę wszystkich osób wchodzących w skład Zespołu Inżyniera Kontraktu. 4. Zgodnie z warunkami ujętymi w art. 4 Szczegółowego zakresu prac Inżyniera Kontraktu (załącznik nr 1 do wzoru umowy o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ) Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany przedkładać Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu osób wchodzących w skład Inżyniera Kontraktu w terminach wskazanych w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ (załączniku nr 1 do wzoru umowy). 5. Jeżeli pierwotna umowa o pracę z którąś z osób wygaśnie lub ulegnie zmianie w trakcie realizacji danego zadania, to poświadczona za zgodność z oryginałem kopia nowej umowy o pracę zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w pierwszym dniu następującym po dniu wygaśnięcia lub zmiany poprzedniej umowy o pracę. 6. W przypadku zmiany wskazanych w ofercie osób biorących udział w realizacji zamówienia w trakcie realizacji umowy, przedstawione nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany - najpóźniej w dniu podpisania aneksu do umowy, na mocy którego dokonana zostanie zmiana zapisów dotyczących osób biorących udział w realizacji zamówienia przedstawić Zamawiającemu: - kopie uprawnień budowlanych nowych osób wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej wraz z uznaniem uprawnień przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65); - dokument lub oświadczenie potwierdzające wymagane doświadczenie nowych osób, - poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę nowych osób. 8. Oświadczenia o zatrudnieniu i kopie umów o pracę, o których mowa powyżej, mają być poświadczone przez uprawnionego przedstawiciela Inżyniera Kontraktu. ___________________________________________________________ UWAGA NR 4: Zamawiający wystąpił do Ministerstwa Sportu i Turystyki z wnioskami o dofinansowanie dla zadania 1 [SP 32] z Programu Rozwoju Bazy Sportowej. W przypadku przyznania dofinansowania Zamawiający pisemnie powiadomi o tym Inżyniera Kontraktu.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 715200009

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

II.2) Duration of the contract or time limit for completion: 6 months

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: częstotliwość kontroli w tygodniu

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30