Order Newsletter: 1 Position: 59343 (oferta nr 3012334)
I.1) Name and address: Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego w Dopiewie ul. Bukowska 13 13 62-070 Dopiewo wielkopolskie tel. 61 8148 352 fax. 61 8148 352 REGON 63964584800000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zp.2.2016 Dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia IT i AV do Gimnazjum w Dopiewie.
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - Tablice multimedialne i rzutniki do sal lekcyjnych (CPV 30191200-6, 392920005) - Urządzenia drukujące (CPV 30232100-5) - Serwer (CPV 48820000-2) - Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5) - Notebooki dla nauczycieli (CPV 30213100-6) - Oprogramowanie zabezpieczające dla komputerów oraz router do zabezpieczenia sieci przed atakami z zewnątrz i niepożądaną treścią (CPV 48760000-3) - System radiowęzła szkolnego (w tym dla dzwonków) (CPV 32000000-3) 2. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia IT i AV do Gimnazjum w Dopiewie, w tym m.in. : a) Tablice multimedialne i rzutniki b) Urządzenia drukujące c) Serwer d) Mikrokomputery stacjonarne e) Notebooki f) Oprogramowanie zabezpieczające dla komputerów i zabezpieczenie sieci g) System radiowęzła szkolnego oraz sprzęt nagłośnienia sali gimnastycznej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i wymagania dotyczące wyposażenia, został zawarty w załącznikach nr 1 - 7 do SIWZ (formularze cenowe wraz ze specyfikacjami technicznymi). 4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a)sprzedaży, dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonania jego rozładunku, montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych) i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku Gimnazjum w Dopiewie ( adres: ul. Łąkowa 2A, 62-070 Dopiewo), sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu umowy, odebrania opakowań związanych z dostawą i montażem, b)sprzedania i dostarczenia wyposażenia nowego, kompletnego oraz wolnego od wad technicznych, c)uruchomienia i skonfigurowania dostarczanego wyposażenia (dotyczy dostawy tablic multimedialnych i rzutników oraz systemu radiowęzła szkolnego oraz sprzęt nagłośnienia sali gimnastycznej), d)jednorazowego przeszkolenia wskazanych przez zamawiającego użytkowników (w zakresie dostawy tablic multimedialnych i rzutników oraz systemu radiowęzła szkolnego oraz sprzęt nagłośnienia sali gimnastycznej). 5. Ewentualne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. 6. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca powinien umożliwić weryfikację dostarczonego wyposażenia i w przypadku stwierdzenia niezgodności z wymogami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 7. Minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania został określony w załącznikach nr 1-7 , okres ten zaczyna biec od daty podpisania protokołu odbioru, chyba że producent dostarczonego przedmiotu umowy udziela dłuższej gwarancji - wówczas obowiązuje termin określony w gwarancji producenta. 8.Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia tzn., że zaoferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub wyższych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanego sprzętu z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 9. Termin wykonania zamówienia: do 60 dni od daty podpisania umowy..
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 301912006
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information