Przebudowa drogi powiatowej nr 1102G na odcinku Lędowo Modlinek (Gmina Ustka)

Order Newsletter: 1 Position: 136312 (oferta nr 3012342)

Client
Zarząd Dróg Powiatowych
State
pomorskie
Address
76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16e 16
Phone
059 8420730, 0598420269
Fax
0598420284
E-Mail
mozarek@zdp.slupsk.pl
Created
2016-05-27

Zarząd Dróg Powiatowych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Słoneczna 16e 16 76-200 Słupsk pomorskie tel. 059 8420730, 0598420269 fax. 0598420284 REGON 77098312400000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa drogi powiatowej nr 1102G na odcinku Lędowo Modlinek (Gmina Ustka)

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Opis robót Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1102G na odcinku Lędowo Modlinek na długości ok. 1,6km. Roboty będą polegały na wykonaniu nawierzchni betonowej z betonu cementowego C25 30 o szerokości 3,0m i grubości 15cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 10cm wraz z poboczami z kruszywa łamanego o grubości 10cm i szerokości 1,0m. Zamawiający dopuszcza etapowanie wykonania robót związanych z przebudową odcinka drogi nr 1102G z podziałem na nie więcej niż dwa etapy. Szczegóły techniczne podane są w załączonym do SIWZ Programie Funkcjonalno Użytkowym (zał. nr 10 do SIWZ) Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie z STWiOR technologią robót wyszczególnioną w pozycjach katalogów kosztorysu po cenach oferowanych. Wykonawca zobowiązuje się do wbudowania materiałów zgodnie z obowiązującymi normami oraz przedłożenia Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy przedstawianiu harmonogramu rzeczowo finansowego musi przedstawić do zaakceptowania Zamawiającemu atesty do wbudowania materiałów budowlanych oraz recepty na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania oznakowania wykonywanych robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników dokonuje Wykonawca, zgodnie z Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym i innymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca robót odpowiada również za wszelkie skutki wynikające z pracy pod ruchem. Oznakowanie i zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót winien być sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt m.in. 1) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad, 2) pełnić funkcje koordynacyjne w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców, 3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty, 4) ponosić odpowiedzialności za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno techniczne stosowane na placu budowy, 5) zapewnić specjalistyczne kierownictwo i montaż dla dostarczonych przez siebie maszyn i urządzeń, 6) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu zamówienia naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, 7) usuwać i składować wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne, 8) wykonać projekt i zabezpieczenie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych, 9) doprowadzić teren przyległy (do placu budowy) do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych (np. przywrócenia do stanu pierwotnego pobocza i terenów zielonych), 10) demontować, naprawiać, montować ogrodzenia posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 11) transportować materiał uzyskany z robót ziemnych na odległość do 2km lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 12) zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy, 13) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań, 14) zapewnić pełną obsługę geodezyjną oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 15) wykonywać wszelkie inne obowiązki, zgodnie z zapisami SIWZ. 16) Wykonawca ma obowiązek uczestniczenia w konsultacjach i naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie. Wykonawca przedłoży zamawiającemu zatwierdzony i uzgodniony projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) przed rozpoczęciem robót budowlanych. Powiadomienia na piśmie właścicieli sieci technicznych znajdujących się w obszarze robót o terminie rozpoczęcia robót i dostarczenia zamawiającemu kopii potwierdzających wykonanie tych zawiadomień Do oferty należy dołączyć wstępny kosztorys inwestorski na roboty budowlane. Szczegóły techniczne podane są w załączonym do SIWZ Programie Funkcjonalno Użytkowym Załącznik nr 10 Wspólny słownik zamówień CPV 74232200 6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej CPV 45233252 0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic CPV 45233222 1 Roboty w zakresie chodników W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przez okres 36 miesięcy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym oraz w okresie dodatkowej udzielonej gwarancji na miesięcy . Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów na okres 36 miesięcy oraz w okresie dodatkowej udzielonej gwarancji na miesięcy . (Szczegóły w projekcie umowy).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 742322006

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: yes

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający żąda wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie osiem tysięcy PLN) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: dodatkowa gwarancja

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: http://bip.zdp.slupsk.pl/

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30