Przebudowa dróg powiatowych nr 2404W na odcinku Czosnów - Kazuń Bielany oraz nr 2406W na odcinku Augustówek - droga powiatowa nr 2404W

Order Newsletter: 1 Position: 108445 (oferta nr 3037399)

Client
Powiat Nowodworski
State
mazowieckie
Address
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B 1
Phone
22 765 32 90
Fax
22 765 32 91
www
www.nowodworski.pl
E-Mail
starosta.wnd@powiatypolskie.pl
Created
2016-06-28

Powiat Nowodworski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiat Nowodworski ul. Ignacego Paderewskiego 1B 1 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki mazowieckie tel. 22 765 32 90 fax. 22 765 32 91 REGON 01327003400000 www.nowodworski.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa dróg powiatowych nr 2404W na odcinku Czosnów - Kazuń Bielany oraz nr 2406W na odcinku Augustówek - droga powiatowa nr 2404W

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiot inwestycji Przedmiotem inwestycji jest zadanie pn. Przebudowa dróg powiatowych: nr 2404W na odcinku Czosnów - Kazuń-Bielany oraz nr 2406W na odcinku Augustówek - droga powiatowa nr 2404W - zamówienie uzupełniające Niniejsza inwestycja ma na celu poprawę stanu technicznego w/w drogi poprzez przebudowę jej nawierzchni wraz z wykonaniem robót drogowych towarzyszących. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W na drodze powiatowej nr 2406W na odcinku 1535,82 mb, śr. gr. 4 cm, szer. 5,00 m na istniejącej nawierzchni w celu wzmocnienia konstrukcji jezdni. W wyniku przeprowadzenia oględzin miejsca wykonywania robót stwierdzono słabą nośność konstrukcji drogi powiatowej nr 2406W. Przyczynić to się może w przyszłości do powstania tzw. odbić - zadoleń i wyrw w konstrukcji. Przewidziany zakres robót: - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W (ok. 700 t) na odc. 1535,82 m, szer. 5,00 m na istniejącej nawierzchni, śr. gr. 4 cm.; UZASADNIENIE: Po rozpoczęciu robót budowlanych, w tym robót w zakresie frezowania istniejącej nawierzchni, jak również wykonywania poszerzeń, stwierdzono słabą nośność konstrukcji drogi powiatowej nr 2406W. Wzmocnienie konstrukcji poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z BA o uziarnieniu 16 mm dla K 1-2 zabezpieczy w sposób właściwy i trwały korpus drogowy, przed powstaniem w późniejszym okresie eksploatacji licznych spękań, jak również powstania nierówności nawierzchni Założenie projektowe: Klasa funkcjonalno-techniczna drogi - L (lokalna) Prędkość projektowa 50km/h Nośność / kategoria ruchu KR2 Zakłada się wykonanie wzmocnienia nawierzchni nakładką w postaci dwóch warstw bitumicznych po uprzednim frezowaniu wyrównawczym z lokalną korekta krawędzi jezdni (poszerzenia i ścięcia). W miejscach połączenia wzmocnienia istniejącej nawierzchni (po frezowaniu) z nową nawierzchnią poszerzenia jezdni projekt przewiduje rozłożenie geosiatki poliestrowej bitumowanej wzmacniającej przed spękaniem warstwy ścieralnej. Siatka powinna być rozłożona bezpośrednio pod warstwą wiążącą. Założenia do przyjęcia grubości warstw konstrukcyjnych są następujące: nośność podłoża gruntowego: G1 nośność / kategoria ruchu: KR2 Przekrój poprzeczny - droga jednojezdniowa dwukierunkowa (1x2) - dwa pasy po 3,5m w przekroju daszkowym o pochyleniu 2.0% Szerokość chodnika przyległego do jezdni - 2.0m; odsuniętego od jezdni - 1,5m Szerokość pobocza z kruszywa łamanego - 0,75m Poszerzenia jezdni na łukach o wartości 40/R dla każdego pasa ruchu Uwaga: Spadek podłużny i niweletę jezdni należy dostosować w sposób optymalny do istniejącego terenu oraz przyległych do drogi posesji. Wymogi Technologiczne Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami regulującymi. Uwagi ogólne 1. Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z: Prawem Budowlanym (Dz. U. z 2013 poz. 1409) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 Nr 43 poz. 430 z późn. zm.) Inne przepisy związane 2. Wszelkie regulacje urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową należy prowadzić pod nadzorem ich Właściciela lub Zarządcy. Zobowiązuje się też Wykonawcę robót do uzyskania oświadczenia od Właściciela lub Zarządcy urządzeń nt. należytego wykonania robót. 3. Ustala się kolejność ważności dokumentów dla obiektu, którego dotyczy niniejszy opis: a) Opis przedmiotu zamówienia b) Przedmiar Robót c) W przypadku braku specyfikacji technicznej, obowiązujące normy i przepisy regulujące. 4. Kwestię wykorzystania materiałów z rozbiórki bądź pozyskanych z robót ziemnych, każdorazowo należy uzgadniać z Inwestorem. 5. Przed przystąpieniem do robót w pobliżu urządzeń podziemnych, należy ręcznie wykonać kontrolne przekopy, w celu ich lokalizacji.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 452333208

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: source procurement

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information