Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły

Order Newsletter: 1 Position: 108475 (oferta nr 3037414)

Client
Gmina Jaświły
State
podlaskie
Address
19-124 Jaświły,
Phone
0-85 7168001, 7278010
Fax
0-85 727 80 13
www
www.jaswily.pl/gmina
E-Mail
gmina@jaswily.iap.pl
Created
2016-06-28

Gmina Jaświły

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Jaświły 19-124 Jaświły podlaskie tel. 0-85 7168001, 7278010 fax. 0-85 727 80 13 REGON 05065934900000 www.jaswily.pl/gmina

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: A. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie opracowania ekofizjograficznego gminy Jaświły na potrzeby sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz. U z 2002 r. Nr 155, poz. 1298). 2) Sporządzenie projektu Kompleksowej zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły lub (nowego) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły. 3) Przygotowanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły, zgodnie z art. 14, ust 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2015 r. poz. 199 z późn. zm.) i zakresem zamierzonych zmian planu określonych w pkt. III. 4) Przygotowanie projektu uchwały Rady Gminy w Jaświłach w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły, zgodnie z wynikami analiz, o których mowa w pkt 3. 5) Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły, zgodnie z uchwałą Rady Gminy, o której mowa w pkt 4. B. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: 1) Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199 z pózn. zm.) 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz.1587). 3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz.1233). 4) Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 poz. 1235 z późn. zm.) 5) Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia C. Zakres sporządzanych dokumentów planistycznych 1) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły należy sporządzić dla obszaru gminy w jej granicach administracyjnych na mapach w skali 1: 10 000. Powierzchnia Gminy Jaświły wynosi 175 km2. 2) Zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły należy sporządzić dla części obszaru gminy zgodnie z zakresem ustalonym uchwałą Rady Gminy Jaświły na mapach w skali 1:1000 lub 1:5000 (dla terenów do zalesienia). Wstępny zakres zmiany planu: a) zmiana przeznaczenia 8 działek pod przemysł i usługi, b) zmiana przeznaczenie 1 działki pod usługi i budownictwo wysokie, c) zmiana przeznaczenie 7 działek pod zabudowę zagrodową, d) zmiana przeznaczenie 16 działek pod zalesienie, e) zmiana przeznaczenie 3 działek pod urządzenia wytwarzające energię z odnawialnych źródeł o mocy przekraczającej 100 kW ze strefami ochronnymi i stację bazową telefonii komórkowej, f) zmiana przeznaczenia 1 działki na powiększenie zakładu zagospodarowania i sortowania odpadów komunalnych, g) zmiana przeznaczenie 9 działek pod zabudowę jednorodzinną, h) zmiana przeznaczenie 4 działek pod uprawy polowe, i) zmiana przeznaczenie 26 działek pod drogi, 3) W trakcie procedowania i uzgodnień do studium i planu zastrzega się możliwość ujęcia w projektach studium i planu wniosków organów uzgadniających i osób zainteresowanych zmianami. D. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do: 1) prowadzenia procedury formalno - prawnej sporządzanych dokumentów planistycznych - redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień, wystąpień o uzgodnienie i opinie, wraz z niezbędnymi załącznikami i rozdzielnikiem dla poszczególnych rodzajów dokumentów; 2) prowadzenia bieżących konsultacji rozwiązań projektowych z Zamawiającym; 3) przygotowanie materiałów dla Rady Gminy (na które złożą się projekt uchwał, uzasadnienia, załączniki graficzne) oraz prezentacji radnym przyjętych rozwiązań, 4) udziału w wyłożeniu projektów dokumentów planistycznych wraz z prognozami oddziaływania na środowisko i udzielania informacji zainteresowanym podczas dyskusji publicznych na temat przyjętych rozwiązań; 5) prezentacji projektów dokumentów planistycznych podczas posiedzenia Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, komisji Rady Gminy, sesji Rady Gminy; 6) przygotowanie materiałów na spotkania, posiedzenia Rady Gminy, posiedzenia Komisji GKUA i sesje, aby Zamawiający mógł przygotować odpowiednią ilość egzemplarzy (skopiować) i przekazać zainteresowanym; 7) pisemnego ustosunkowania się do wszystkich ewentualnych wniosków, opinii i uwag wniesionych przez jednostki i organy opiniujące oraz strony biorące czynny udział w postępowaniu; 8) przygotowania i wprowadzenia zmian w projektach dokumentów planistycznych wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień oraz rozpatrzonych i uwzględnionych uwag; 9) przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag; 10) opracowanie zmiany prognoz oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projektach dokumentów planistycznych; 11) udziału w przygotowaniu merytorycznych stanowisk dot. odrzucenia wniosków i uwag oraz ewentualnych wezwań do usunięcia naruszenia prawa, 12) przygotowanie dokumentów dotyczących. przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym m.in. uzasadnienia i podsumowania zgodnie z art. 42 i 55 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko 13) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w celu przedłożenia wojewodzie do sprawdzenia zgodności z prawem E. Do opracowania projektów dokumentów Zamawiający udostępni i zapewni: 1) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowanie przestrzennego gminy, 2) miejscowy plany zagospodarowania przestrzennego gminy, 3) dane o ruchu budowlanym w ostatnich latach, 4) plany i inne dokumenty strategiczne 5) dane z ewidencji gruntów 6) ocen aktualności studium oraz planów miejscowych 7) inne dokumenty znajduje się w posiadaniu urzędu, mogące służyć do realizacji przedmiotu zamówienia 8) mapy w skali 1: 10 000 do sporządzenia studium oraz 1:1000 lub 1:5000 do zmiany planu, 9) publikację ogłoszeń w prasie i na stronach internetowych urzędu, 10) rozesłanie korespondencji, 11) zorganizowanie posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej. F. Wymagania dotyczące wykonania zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące prace w ilościach: Dotyczące Studium: 1) rysunek studium w skali 1:10 000: a) wersja papierowa w technice barwnej - 3 egz. b) cz. graficzna w formatach: .jpg, - 3 egz. 2) ujednolicony tekst studium: a) wersja papierowa - 3 egz. b) cz. tekstowa w formatach: doc. i PDF - 3 egz. 3) Opracowanie ekofizjograficzne: a) wersja papierowa - 2 egz. b) wersja elektroniczna na nośniku cd/dvd w formatach: .doc, .pdf - 2 egz. 4) Prognoza oddziaływania na środowisko: a)wersja papierowa - 3 egz. b)wersja elektroniczna na nośniku cd/dvd w formatach: .doc, .pdf - 3 egz. 5) Dokumentacja prac planistycznych dla Wojewody: wersja papierowa - 1 egz. Dotyczące zmiany planu: 1) rysunki zmiany planu a) wersja papierowa w skali 1: 1000 (1:2000) lub 1:5000 (tereny do zalesienia - 3 egz. b) wersja elektroniczna - w formacie JPG 3 egz. 2) tekst zmiany planu : a) wersja papierowa - 3 egz. b) wersja elektroniczna w formatach: doc. i PDF - 3 egz. 3) Prognoza oddziaływania na środowisko: a) wersja papierowa - 3 egz. b) wersja elektroniczna na nośniku cd/dvd w formatach: .doc, .pdf - 3 egz. 4) Dokumentacja prac planistycznych dla Wojewody: wersja papierowa - 1 egz

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 714000005

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information