Likwidacja wybojów w nawierzchniach ulic i chodników na terenie miasta Białegostoku z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej (BA) na gorąco bez użycia piły i remontera

Order Newsletter: 1 Position: 108477 (oferta nr 3037415)

Client
Miasto Białystok
State
podlaskie
Address
15-950 Białystok, ul. Słonimska 1 1
Phone
085 869 60 02
Fax
085 869 62 65
www
www.bialystok.pl
E-Mail
zzp@um.bialystok.pl
Created
2016-06-28

Miasto Białystok

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Białystok ul. Słonimska 1 1 15-950 Białystok podlaskie tel. 085 869 60 02 fax. 085 869 62 65 REGON 00051500000000 www.bialystok.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Likwidacja wybojów w nawierzchniach ulic i chodników na terenie miasta Białegostoku z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej (BA) na gorąco bez użycia piły i remontera

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: I.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Zakres zamówienia obejmuje: likwidację wybojów w nawierzchniach ulic i chodników na terenie miasta Białegostoku z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej (BA) na gorąco bez użycia piły i remontera. Prace należy wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Zakres prac: 1) Każdorazowy zakres prac, termin oraz powierzchnię uszkodzeń do remontu, określi protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. 2) Określenie terminu realizacji prac w protokole konieczności wynikać będzie z wielokrotności 100 m2 (średnia dzienna ilość) zleconej powierzchni do remontu. Zmiana terminu może nastąpić jedynie na podstawie nowego protokołu konieczności. 3) Zmiana terminu realizacji prac lub zwiększenie powierzchni remontu może nastąpić jedynie na podstawie nowego protokołu konieczności. 4) Uszkodzenia wskazane jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu - Wykonawca zabezpieczy niezwłocznie w ciągu 2 godz. od przekazania mu informacji faxem lub telefonicznie (poprzez uzupełnienie tłuczniem, pospółką lub ustawi bariery zabezpieczające), a w ciągu 24 godz. dokona remontu. Po upływie dwóch godzin od chwili zgłoszenia naprawy uszkodzeń wskazanych jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe bądź rzeczowe (uszkodzenia ciała i pojazdów) wynikłe na skutek nie zabezpieczenia uszkodzeń nawierzchni i ponosi konsekwencje finansowe wynikające z tego tytułu. 5) Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywanie nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729), a w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu (objazdów) pokryje Zamawiający. 6. Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godz. 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót z podaniem dokładnej lokalizacji i kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 5 dni od daty dostarczenia obmiaru. 7. Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 8.Wykonawca zapewnia materiały do remontu tj. beton asfaltowy (BA), wytwarzany i wbudowywany na gorąco, spełniający wymogi normy : PN-S-96025 Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Wymagania oraz OST D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych. 9.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać aprobaty techniczne na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je Inspektorowi ZDM do akceptacji. 10.Wbudowywany materiał powinien mieć uziarnienie dostosowane do głębokości uszkodzenia (po jego oczyszczeniu z luźnych cząstek nawierzchni i zanieczyszczeń obcych), przy czym największe ziarna w mieszance betonu asfaltowego powinny się mieścić w przedziale od 1/3 do ¼ głębokości uszkodzenia do 80 mm. 11. Przy naprawie niewielkich powierzchni należy transportować gorącą mieszankę min.-asfaltową w pojemnikach izolowanych cieplnie. Dopuszcza się ręczne rozkładanie mieszanek mineralno-bitumicznych przy użyciu łopat, listwowych ściągaczek (użycie grabi wykluczone) i listew profilowych. Do zagęszczania rozłożonych mieszanek należy użyć lekkich walców wibracyjnych lub zagęszczarek płytowych. 12. Przygotowanie uszkodzonego miejsca ( ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni ) do naprawy należy wykonać bardzo starannie poprzez: usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu. 13. Po przygotowaniu uszkodzonego miejsca nawierzchni do naprawy należy spryskać dno i boki naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5 l/m(2) . Mieszankę min. -asfaltową należy rozłożyć przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych. W żadnym wypadku nie należy zrzucać mieszanki ze środka transportu bezpośrednio do przygotowanego do naprawy miejsca, a następnie je rozgarniać. Mieszanka powinna być jednakowo spulchniona na całej powierzchni naprawianego miejsca i ułożona z pewnym nadmiarem, by po jej zagęszczeniu naprawiona powierzchnia była równa z powierzchnią sąsiadujących części nawierzchni. Różnice między naprawianą powierzchnią a sąsiadującymi powierzchniami, przy pomiarze łatą wg BN-68/8931-04, nie powinny być większe od 4 mm dla dróg o prędkości ruchu powyżej 60 km/h i od 6 mm dla dróg o prędkości poniżej 60 km/h. Jednocześnie poziom warstwy wypełniającej ubytek powinien być wyższy od otaczającej nawierzchni o 1 do 2 mm. Pochylenie poprzeczne (spadek ) warstwy wypełniającej po zagęszczeniu powinien być zgodny ze spadkiem istniejącej nawierzchni. Przy naprawie obłamanych krawędzi nawierzchni należy zapewnić odpowiedni opór boczny dla zagęszczanej warstwy i dobre międzywarstwowe związanie. 14.Wywiezienie do końca tego samego dnia roboczego, na średnią odległość do 5 km, gruzu powstałego po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca. 15.Wykonawca zapewnia dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przedkładał wyniki badań laboratoryjnych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku, jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych nie odpowiadają jakości wbudowanej mieszance min.-bit., Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań ponosi Zamawiający , jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 16. Na każdy dzień roboczy do obmiaru robót należy załączyć recepty i badania (ekstrakcje); jeżeli produkcja masy i likwidacja wybojów odbywa się przez dłuższy okres z tej samej recepty, należy podać datę produkcji i datę wykonania badania.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 452332207

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information