Order Newsletter: 1 Position: 108507 (oferta nr 3037430)
I.1) Name and address: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie Plac Matejki 13 13 31-157 Kraków małopolskie tel. 12 2992041 fax. 12 4226566 REGON 00027578300000 www.asp.krakow.pl
I.2) Type of contracting: Uczelnia publiczna
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych, oraz mobilnego dostępu do sieci internet dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych, oraz mobilnego dostępu do sieci internet dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. 1) Podane w załączniku nr 1 do specyfikacji ilości usług oraz dostaw są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości usług oraz dostaw, a także dokonywania zmian ilości usług oraz dostaw w ramach ogólnej wartości umowy. 2) Liczba telefonów, o której mowa w załączniku nr 1 do specyfikacji, jest szacunkiem dokonanym na podstawie aktualnego zapotrzebowania pracowników. Zamawiający w zależności od potrzeb, ma prawo do zmiany tej ilości polegającej na : a) zwiększeniu w grupie B do 10 szt. abonamentów (karty SIM i aparaty), b) zwiększeniu w grupie D do 5 szt. kart SIM. 3. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy w ramach umowy na świadczenie usług telefonii komórkowej : 1) Zamawiający nie dopuszcza opłat za inne usługi nie wymienione w załączniku nr 1 do umowy. 2) Zamawiający ma prawo zmienić abonament na równy lub wyższy (kwotowo) na danym numerze telefonu w trakcie trwania umowy. 3) Wykonawca - operator w ramach opłat abonamentowych dostarczy bez dodatkowych kosztów karty SIM/microSIM/nanoSIM i inne w przypadku potrzeby wymiany na taką kartę. 4) Na fakturze za usługi telekomunikacyjne numery telefonów będą umieszczane rosnąco. 5) Rozliczenie każdego numeru będzie posiadać informację o wykorzystaniu każdego typu usług. 6) Szczegółowy biling Wykonawca sporządzi nieodpłatnie zarówno w wersji pisemnej i elektronicznej (on-line) i przekaże je Zamawiającemu. 7) Wykonawca - operator ma obowiązek umożliwić bieżące sprawdzanie wykorzystania stanu konta za pomocą sms lub Biura Obsługi. 8) Realizacja zgłoszenia aktywacji nowego numeru (tylko karta SIM) następuje w terminie do 3 dni roboczych, wraz z dostarczeniem karty do siedziby Zamawiającego. 9) Realizacja zgłoszenia aktywacji nowego numeru z aparatem następuje do 3 dni roboczych, wraz z dostarczeniem karty i aparatu do siedziby Zamawiającego. 10) Realizacja procedury formalnej przeniesienia numeru z innej sieci do 24 godzin. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia aparatów i/lub kart sim, w przypadku, gdy dostarczone są w sposób niewłaściwy, w uszkodzonym opakowaniu, gdy dostarczone aparaty/karty sim są uszkodzone, gdy aparaty/karty sim są niezgodne z opisem zawartym w załączniku nr 1 do umowy i/lub gdy ich jakość jest niezgodna z opisem zawartym w załączniku nr 1 do umowy. 12) Zamawiający wymaga dostępności telefonicznej konsultanta dedykowanego Zamawiającemu pod wskazanym w formularzu ofertowym numerem telefonu w godzinach od 8:00 do 16:00 w dni robocze. 13) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim, dokumentację parametrów technicznych producenta potwierdzającą parametry oferowane, kartę gwarancyjną, a także inne dokumenty, jeżeli zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 14) Wykonawca zobowiązany jest zablokować połączenia dla usług o podwyższonej opłacie. 15) Czas reakcji serwisu gwarancyjnego : a) Jako czas reakcji serwisu gwarancyjnego przyjmuje się nawiązanie kontaktu przez pracownika serwisu gwarancyjnego (wskazanego przez Wykonawcę) z pracownikiem Zamawiającego zgłaszającym awarię i/lub usterkę telefonu, w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazanie zaleceń. b) Maksymalny czas reakcji serwisu gwarancyjnego w przypadku zgłoszenia awarii i/lub usterki wynosi 3 godziny. c) Maksymalny czas naprawy telefonu wynosi 14 dni roboczych. d) Na czas naprawy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu telefon o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii i/lub usterki. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej: 1) W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne bądź pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych produktów, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia towary o podanych parametrach referencyjnych. 3) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiejkolwiek części dokumentacji z w postępowaniu pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 642100001
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information