Budowa drogi pożarowej przy ZSP w Stanicy wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy Kościele w Stanicy

Order Newsletter: 1 Position: 108519 (oferta nr 3037436)

Client
Gmina Pilchowice
State
śląskie
Address
44-145 Pilchowice, ul. Damrota 6 6
Phone
32 235 65 21
Fax
32 235 69 38
E-Mail
kontrola@pilchowice.pl; musiol.g@pilchowice.pl; kruczynska.j@pilchowice.pl;kaleta.g@pilchowice.pl;
Created
2016-06-28

Gmina Pilchowice

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Pilchowice ul. Damrota 6 6 44-145 Pilchowice śląskie tel. 32 235 65 21 fax. 32 235 69 38 REGON 00068785300000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa drogi pożarowej przy ZSP w Stanicy wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy Kościele w Stanicy

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na budowa drogi pożarowej przy ZSP w Stanicy wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy Kościele w Stanicy. Zadanie nr 1 pn.: Budowa drogi pożarowej przy ZSP w Stanicy W zakresie drogi pożarowej należy wykonać utwardzenie fragmentu nawierzchni prowadzącej od ulicy Gliwickiej w śladzie istniejącej drogi dojazdowej, aż do granicy wskazanej na rysunku nr Załącznik 7.1 na odcinku długości ok. 30,00 m. Nawierzchnia utwardzenia terenu stanowi fragment wydzielonej drogi pożarowej o pow. 163,00 m2. Konstrukcyjna nawierzchni utwardzonej przejezdnej: 8 cm kostka betonowa wibroprasowana szara, 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 25 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 na 63 mm 28 cm warstwa odsączająca z mieszanki kruszywowej (CBR>35%, k>8m na dobę) 20-30 cm umocnienie podłoża gruntowego warstwą grubego niesortu kamiennego częściowo wciśniętego w podłoże (CBR>20%). Pod podbudową zasadniczą należy osiągnąć moduł wtórny E2 co najmniej 100MPa. Trakt wykończony krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12 na15. Pochylenie jezdni o 2%, chodnika o 1-3% w kierunku ścieku z 4 rzędów kostki granitowej zgodnie z wytycznymi dla zadania nr 2, dwa środkowe rzędy obniżone o 2 cm, spoiny wypełnione zaczynem cementowym na ławie z betonu C12 na 15 grubości 10 cm. Zamawiający dysponuje: - kostką betonową typu HOLLAND o grubości 8cm - 110,0m2, - obrzeżami chodnikowymi 100x20x5cm - 30 sztuk - krawężnikami drogowymi zwykłymi 100x30x15cm - 30 sztuk - należy ponownie wykorzystać kostkę HOLLAND o grubości 8cm w ilości ok 60 m2 z istniejących miejsc postojowych. Dodatkowo w ramach zadania Wykonawca zakupi i zamontuje tablicę ogłoszeń zamykaną o wymiarach 1500x1050x77 mm. Zadanie nr 2 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Kościele w Stanicy W zakresie zagospodarowania przestrzeni publicznej przy Kościele w Stanicy należy wykonać zagospodarowanie terenu (teren przy kościele - 761,50 m2). Na zagospodarowanie składa się wykonanie odwodnienia przedmiotowego terenu poprzez wykonanie koryt ściekowych z kostki granitowej, dwóch studzienek ściekowych wraz z klapami żeliwnymi oraz dwóch studni rewizyjnych. Likwidacja istniejącej szczątkowej nawierzchni asfaltowej oraz demontaż kostki betonowej z istniejącego parkingu ( do wykorzystania zgodnie z zapisami w zadaniu nr 1). Utwardzenie nawierzchni kostką betonową oraz granitową na powierzchni placu 453,0m2 oraz fragmencie drogi pożarowej wraz z krawężnikami oraz obrzeżami chodnikowymi. Wydzielenie drogi dojazdowej do kościoła dla samochodów osobowych z czterema miejscami postojowymi. Wydzielenie miejsc postojowych dla rowerów wraz ze stojakami na rowery, dojść pieszych oraz terenów obsadzonych krzewami liściastymi, iglastymi oraz krzewami szczepionymi na podkładach. Zagospodarowanie obejmuje również wyposażenie terenu elementami małej architektury takimi jak ławki, kosze na śmieci oraz odnowienie cokołu wolnostojącego krzyża okładziną kamienną. Należy wykonać również docelową organizację ruchu. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą wraz z naniesieniem geodezyjnym realizowanych robót. W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 451130002

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: Gwarancja i rękojmia

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: www.bip.pilchowice.pl

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30