Modernizacja nawierzchni łącznika między ulicą Bydgoską a ulicą Długą na działkach o nr ewidencyjnych 1919/1 i 331 położonych w Nakle nad Notecią

Order Newsletter: 1 Position: 108523 (oferta nr 3037438)

Client
Gmina Nakło nad Notecią
State
kujawsko-pomorskie
Address
89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7 7
Phone
52 386 79 01
Fax
52 386 79 02
www
www.naklo.pl
E-Mail
pi@naklo.com.pl
Created
2016-06-28

Gmina Nakło nad Notecią

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Nakło nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7 7 89-100 Nakło nad Notecią kujawsko-pomorskie tel. 52 386 79 01 fax. 52 386 79 02 REGON 00052622200000 www.naklo.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Modernizacja nawierzchni łącznika między ulicą Bydgoską a ulicą Długą na działkach o nr ewidencyjnych 1919/1 i 331 położonych w Nakle nad Notecią

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zakresem przedmiotu zamówienia jest Budowa pieszojezdni - II Etap (bez wjazdów) na łączniku ulic Bydgoskiej a ulicy Długiej na działkach o numerach ewidencyjnych 1919/1 i 331 położonych w Nakle nad Notecią. W zakresie zadania jest wykonanie prac rozbiórkowych nawierzchni, roboty przygotowawcze - regulacje wysokościowe z wymianą pokryw urządzeń infrastruktury podziemnej na typ ciężki, zabezpieczenie urządzeń infrastruktury podziemnej , wykonanie stałej organizacji ruchu i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zakres prac II Etapu to odcinek w km: 0+009,6 - 0+088 Długość budowanego odcinka wynosi 78,40 mb. Szerokość jezdni 6,00 mb. Początek trasy to nawiązanie sytuacyjno - wysokościowe do istniejącego wjazdu z ul. Długiej (trylinka - nie podlega przebudowie) - koniec trasy nawiązuje do wykonanej części w I Etapie prac. Pasy terenu pomiędzy jezdnią a granicą działki drogowej projektuje się jako nieutwardzony - zakres pokazany na planie zagospodarowania terenu Stan istniejący Teren objęty opracowaniem to pas drogowy o zmiennej szerokości w zakresie 4 - 9 m na terenie osiedla mieszkaniowego, określony obustronną zabudową mieszkalno - usługową z jezdnią szlakowo - gruzową. Według inwentaryzacji geodezyjnej i otrzymanych naniesień na opracowywanym terenie występuje następujące uzbrojenie terenu: linie energetyczne; kable i linie teletechniczne; wodociąg; kanał sanitarny; kanał deszczowy; oświetlenie terenu. UWAGA Koszty związane z przygotowywaniem i utrzymaniem czasowej organizacji ruchu na czas budowy, przygotowaniem kompletnego operatu kolaudacyjnego, organizacją, utrzymaniem i likwidacją bazy zaplecza budowy, utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, utrzymaniem placu budowy, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową nie wymienione w przedmiarach - należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz bezpiecznego dojścia do budynków mieszkalnych. Wykonawca ma obowiązek z 14 - dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonywać prace zgodnie z wydanymi warunkami od gestorów. Załączniki do przedmiotu zamówienia: - projekt budowlany, - przedmiar robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy, - projekt stałej organizacji ruchu.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 452333208

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information