Sprzątanie autobusów komunikacji miejskiej (II)

Order Newsletter: 1 Position: 108525 (oferta nr 3037439)

Client
Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
State
dolnośląskie
Address
58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 145 145
Phone
0-75 76 48 736
Fax
0-75 76 48 684
E-Mail
zampub@mzk.jgora.pl
Created
2016-06-28

Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze ul. Wolności 145 145 58-500 Jelenia Góra dolnośląskie tel. 0-75 76 48 736 fax. 0-75 76 48 684 REGON 02107346800000

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Sprzątanie autobusów komunikacji miejskiej (II)

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu 77 autobusów Zamawiającego - Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego sp. z o.o. w Jeleniej Górze. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do: 1) codziennego (od poniedziałku do niedzieli) sprzątania autobusów po zjeździe z linii, na hali obsługi codziennej (OC), średnio 3 razy na dobę; 2) gruntownego sprzątania i mycia wszystkich 77 autobusów wraz z myciem felg, każdy autobus minimum 1 raz na 14 dni; 3) sprzątania i mycia wnętrza autobusów po wykonanych obsługach technicznych (OT) i naprawach według atestów, po naprawach bieżących, przy których powstały zanieczyszczenia i zlecenia wykonania tych czynności przez mistrza lub brygadzistę. Wykonawca pokrywa koszt środków czystości i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym odpowiednich środków chemicznych do usuwania napisów i malowideł typu graffiti. Wykonawca ma obowiązek stosowania środków przewidzianych do użycia w pojazdach transportu publicznego. Wykonawca na własny koszt wyposaży stanowiska i pracowników realizujących zadania wynikające z umowy w specjalistyczny sprzęt, w tym: a) minimum jeden odkurzacz przemysłowy do pracy na mokro i sucho, umożliwiający dokładne usunięcie zanieczyszczeń wnętrza i zakamarków, b) minimum jedno profesjonalne urządzenie do mycia wnętrza autobusu parą (wytwornica, itp.) c) minimum jedno profesjonalne urządzenie piorąco-odsysające do czyszczenia wykładzin i siedzeń tapicerowanych (odkurzacz podciśnieniowy itp.) d) minimum jedną myjnię ciśnieniową (ciśnienie min. 135 atm.) do mycia felg w ciągu myjni autobusowej, e) zestawy do mopowania podłóg f) zestawy do mycia szyb, ścian i sufitów. Zamawiający zaleca do sprzątania i mycia wnętrza pojazdów środków dezynfekujących o przyjemnym zapachu, o długotrwałym działaniu. Wszystkie stosowane środki czystości i higieny muszą posiadać polskie atesty higieniczne, które Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego. Prace związane z utrzymaniem czystości autobusów nie mogą dezorganizować codziennej pracy brygad zajezdni. Zabrania się sprzątania autobusów podczas ruchu i prac przeglądowych OC, OT i innych prac naprawczych. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pracowników w urządzenia doświetlające wnętrze autobusów. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie do przechowywania narzędzi, sprzętu i środków czystości oraz szatnię dla pracowników Wykonawcy. Wykonawca zaopatrzy swoich pracowników w kamizelki ostrzegawcze z elementami odblaskowymi i logo Wykonawcy. Każdy pracownik podczas pracy musi być ubrany w kamizelkę ostrzegawczą. Zamawiający udostępni Wykonawcy korzystanie z wody i energii elektrycznej. W przypadku realizacji zamówienia w sposób niezgodny z określonymi wymogami, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z pismem wzywającym go do zmiany sposobu wykonywania zamówienia. Niewywiązanie się z zaleceń stanowić będzie podstawę do natychmiastowego rozwiązania umowy i skutkować będzie naliczeniem kar umownych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ, będąca zarazem załącznikiem nr 1 do umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 501123006

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

II.2) Duration of the contract or time limit for completion: 12 months

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: Termin płatności

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: www.mzk.jgora.pl

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30