Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym również dla osób z autyzmem oraz osób niepełnosprawnych intelektualnie, w miejscu ich zamieszkania, mieszkańców Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - zamówienie uzupeł

Order Newsletter: 1 Position: 108537 (oferta nr 3037445)

Client
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
State
mazowieckie
Address
01-233 Warszawa, ul. Gen. J. Bema 91 91
Phone
22 571 50 30
Fax
22 571 50 50
www
www.ops-wola.waw.pl
E-Mail
zamowieniapubliczne@ops-wola.waw.pl
Created
2016-06-28

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy ul. Gen. J. Bema 91 91 01-233 Warszawa mazowieckie tel. 22 571 50 30 fax. 22 571 50 50 REGON 00201088200000 www.ops-wola.waw.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym również dla osób z autyzmem oraz osób niepełnosprawnych intelektualnie, w miejscu ich zamieszkania, mieszkańców Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - zamówienie uzupeł

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym również dla osób z autyzmem oraz osób niepełnosprawnych intelektualnie, w miejscu ich zamieszkania. Prawo osób do korzystania z usług, wynika z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. - o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 163 tekst jednolity ze zmianami) i każdorazowo jest ustalane przez Zamawiającego w decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie. Zakres czynności specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, dostosowany do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, został określony na podstawie Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189 poz. 1598 z późniejszymi zmianami). Świadczeniobiorcami są mieszkańcy Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. Usługi będą świadczone we wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 7:00 - 20:00. Ogólna liczba godzin usług, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w trakcie realizacji zamówienia wyniesie maksymalnie 1954 godziny, z tym że: realizacja 1600 godzin nastąpi w okresie od 01 listopada do 31 grudnia 2016r., z usług korzystać będzie 40 świadczeniobiorców, średnia liczba godzin na jednego świadczeniobiorcę wynosić będzie 20 godzin, średnio w miesiącu realizowanych będzie 800 godzin; realizacja pozostałej liczby godzin tj. 354 zostanie rozłożona równomiernie na cały okres obowiązywania umowy - usługi te będą realizowane równocześnie z usługami świadczonymi na podstawie umowy podstawowej, zwiększając tym samym miesięczną liczbę godzin i osób korzystających z usług, Podane wyżej proporcje mogą się zmienić, liczba godzin realizowanych w okresie lipiec - październik może być mniejsza lub większa, w takim przypadku zmniejszy się lub zwiększy liczba godzin realizowanych w okresie listopad - grudzień. Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca rozpoczynał będzie po otrzymaniu od koordynatora Zamawiającego zlecenia zawierającego informację o przyznaniu usług świadczeniobiorcy, ich zakresie, terminie i wymiarze, a następnie zostaną potwierdzone poprzez przekazanie kopii decyzji administracyjnej. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru kopii decyzji od Zamawiającego nie rzadziej niż raz w tygodniu. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.07 -31.12.2016 r.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 853124003

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: source procurement

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information