Order Newsletter: 1 Position: 108539 (oferta nr 3037446)
I.1) Name and address: Zarząd Lokali Miejskich Al. Tadeusza Kościuszki 47 47 90-514 Łódź łódzkie tel. 42 652 96 70 fax. 42 652 77 24 REGON 36375254600000 www.zlm.lodz.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Przetarg 68/2016 na opracowanie projektu rozbiórki budynków położonych w Łodzi przy ul. Jaracza 12 i ul. Wierzbowej 5/7 wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Opracowanie projektu rozbiórki z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń na rozbiórkę, budynków znajdujących się na terenie nieruchomości położonych w Łodzi przy ulicach: a) ul. Jaracza: - budynek prawej oficyny, kubatura 936 m3 - budynek poprzecznej oficyny, kubatura 1636 m3 - budynek gospodarczy, kubatura 179,40 m3 - budynek gospodarczy, kubatura budynku 98,90 m3 wraz z projektem organizacji ruchu w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego lub chodnika wraz z uzgodnieniem z ZDiT. b) ul. Wierzbowa 5/7 - budynek garażowy (ciąg 5 garaży), o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, kubatura budynku: 180 m3 Pełnienia w okresie trwania robót budowlanych wykonywanych w oparciu o powyższą dokumentację nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2016 r., poz. 290). 2.1. Szczegółowy zakres poszczególnych opracowań musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i rozporządzeniami, w szczególności: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm). c) Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej należy wziąć pod uwagę postanowienia art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164.), zgodnie z którymi przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i projektant nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz określi wymogi w odniesieniu do dopuszczalnego przez niego zakresu równoważności. 2.2. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiednich specjalnościach określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2016 r., poz. 290). 2.3. Forma opracowania dokumentacji projektowej: a) wersja papierowa 4 egz. projektu budowlanego +BIOZ 4 egz. projektu wykonawczego 1egz. przedmiaru robót 1 egz. kosztorysu inwestorskiego sporządzonego metodą szczegółową. 1 egz. STWiOR b) wersja elektroniczna 1 egz. (plik w formacie pdf oraz plik w formacie źródłowym dla programu AUTOCAD) na nośniku CD. Na nośniku CD Wykonawca winien również w odrębnym katalogu przygotować pliki w formie umożliwiającej zamieszczanie ich na stronie internetowej, przy czym dla tej wersji dokumentacji nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formie plików w formacie jednego z powszechnie używanych programów kosztorysowych Norma (pliki w formacie ath ). Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 710000008
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
II.2) Duration of the contract or time limit for completion: 60 days
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: wadium nie jest wymagane
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: gwarancja na wykonane usługi
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: www.zlm.lodz.pl
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30