Dostawa i uruchomienie zespołu spalinowo - elektrycznego (ZSE) do kompleksu wojskowego w Nowej Dębie

Order Newsletter: 1 Position: 108543 (oferta nr 3037448)

Client
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
State
lubelskie
Address
20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a 1
Phone
81 7183530
Fax
81 7183501
www
www.rzilublin.wp.mil.pl
E-Mail
rzilublin.zampub@wp.mil.pl
Created
2016-06-28

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ul. Lipowa 1a 1 20-020 Lublin lubelskie tel. 81 7183530 fax. 81 7183501 REGON 43026882400000 www.rzilublin.wp.mil.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa i uruchomienie zespołu spalinowo - elektrycznego (ZSE) do kompleksu wojskowego w Nowej Dębie

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie 1 szt. zespołu spalinowo - elektrycznego (ZSE) o mocy 250 kVA do kompleksu wojskowego w Nowej Dębie a)wymagania techniczno - jakościowe; -spełnienie parametrów techniczno - jakościowych zgodnie z załączonymi wymaganiami eksploatacyjno - technicznymi - załącznik nr 1 -W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO -normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080-2008, WYKONAWCA zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z § 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej -Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. Kod kreskowy umieszczony na opakowaniu jednostkowym wyrobu powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.orgi www.gs1pl.org. Dostawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD-DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Dostawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. b) rodzaj dokumentu potwierdzającego parametry eksploatacyjno- techniczne wymaganego od Dostawcy: Do oferty: - opis parametrów techniczno-jakościowych - zał. nr a), - oświadczenie gwarancyjne - zał. nr b), Do dostawy: Dostawca dołączy dokumentację zawierającą: - szczegółową instrukcję budowy i użytkowania, obsługiwania, konserwacji, serwisową napraw, przechowywania, - książkę gwarancyjną, - katalog części zamiennych silnika, prądnicy i układów automatyki, wykonaną w wydaniu książkowym oraz na nośniku komputerowym CD-ROM w języku polskim. I.2. Ogólne warunki dostawy: Dostawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD - DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) kartę dostarczanego wyrobu. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Dostawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. Dostarczony sprzęt powinien być oznakowany kodem kreskowym wg systemu GS1 zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie Wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostawca zobowiąże się do zorganizowania dostawy towaru określonego w umowie własnym transportem i na własny koszt wraz z rozładunkiem do ul. Anieli Krzywoń 1 39-460 Nowa Dęba od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedstawiają: a.wymagania eksploatacyjno - techniczne - zał. nr 1 do SIWZ b.klauzula kodyfikacyjna - zał. nr 2 do SIWZ c.klauzula jakościowa dla dostawców krajowych - zał. nr 3 do SIWZ d.klauzula jakościowa dla dostawców zagranicznych z krajów należących do NATO lub krajów z którymi podpisano porozumienie MOU - zał. nr 4 do SIWZ e.klauzula jakościowa dla dostawców z krajów nie należących do NATO (z którymi Polska nie ma podpisanego porozumienia MOU) - zał. nr 5 do SIWZ f.wzór umowy - zał. nr 6 do SIWZ I.3. Ogólne warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1.ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje się w ciągu 5 (pięciu) dni od podpisania umowy wystąpić do Wojskowego Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji o wyznaczenie Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego. Zamawiający powiadomi Dostawcę o wyznaczonym RPW z podaniem adresu, pisemnie w ciągu 7 dni od momentu wyznaczenia RPW przez Wojskowego Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji. Zamawiający prześle do wyznaczonego RPW dokumentacje związaną z odbiorem (umowa, WET) 2.DOSTAWCA zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2006r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U.z 2006r. nr 235, poz. 1700 -z późniejszymi zmianami) i Rozporządzeniem MON z dnia 11.01.2013r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (D.U. z 2013r. poz. 136) umożliwi przedstawicielowi Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (RPW) dokonania oceny zgodności i odbioru przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 1 do wniosku 3.DOSTAWCA zapewni dostęp przedstawicielowi RPW do specyfikacji technicznej wyrobu i/lub dokumentów potwierdzających zgodność przedmiotu umowy z wymaganiami Zamawiającego 4.Wszystkie wymagania jakościowe umowy podlegają nadzorowaniu jakości realizowanemu przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe zgodnie z wymaganiami AQAP 2120 - zapis dotyczy dostawcy krajowego (dla innych dostawców zgodnie z zapisami klauzul jakościowych stanowiących załączniki nr 4 5 do SIWZ) 5.O terminie dostawy Dostawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego z 14 - dniowym wyprzedzeniem, na nr tel. podany w umowie lub pisemnie na nr fax: podany w umowie 6.Z czynności odbioru przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez komisję Zamawiającego, przedstawicieli użytkownika i Dostawcę w miejscu dostawy. W/w komisja dokona protokolarnego odbioru przedmiotu umowy poprzez : 6.1.odbiór jakościowo-ilościowy wykonany przez RPW na dostarczony przedmiot umowy 6.2.sprawdzenie dokumentacji załączonej do ZSE wymienionej w pkt I b) SIWZ 6.3.sprawdzenie zgodności numerów identyfikujący ZSE 6.4.sprawdzenie montażu w miejscu docelowym z podłączeniem linią kablową sieci energetycznej oraz odbiorników do rozdzielni i próbnym uruchomieniu agregatu. W tym celu DOSTAWCA zapewni niezbędną ilość paliwa. 6.5.sprawdzenie protokołu ze szkolenia stanowiskowego pracowników użytkownika z zakresu obsługi, eksploatacji i podstawowych napraw wyrobu 7.W przypadku braku możliwości podłączenia do sieci energetycznej i rozdzielni komisja dokona protokolarnego odbioru przedmiotu umowy po : 7.1.odbiorze jakościowo-ilościowym wykonanym przez RPW na dostarczony przedmiot umowy 7.2.sprawdzeniu dokumentacji załączonej do ZSE wymienionej w pkt I b) SIWZ 7.3.sprawdzeniu zgodności numerów identyfikujący ZSE 7.4.sprawdzeniu montażu w miejscu docelowym i próbnym uruchomieniu agregatu. W tym celu DOASTAWCA zapewni niezbędną ilość paliwa. 7.5.sprawdzenie protokołu ze szkolenia stanowiskowego pracowników użytkownika z zakresu obsługi, eksploatacji i podstawowych napraw wyrobu 8.Zakończenie dostawy i podpisanie protokołu końcowego odbioru bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury jest: 8.1.odbiór agregatów przez RPW potwierdzony protokołem odbioru spisanym przez przedstawicieli RPW i DOSTAWCY 8.2.komisyjny odbiór dokumentacji (wymienionej w pkt I b) SIWZ przez 3-osobową komisję zamawiającego i przedstawiciela użytkownika potwierdzony protokołami odbioru dokumentacji 8.3.podłączenie wraz z rozruchem ZSE przez wykonawcę potwierdzone protokołem uruchomienia podpisanym przez 3-osobową komisję zamawiającego, przedstawiciela użytkownika i DOSTAWCĘ 8.4.przeprowadzenie przez DOSTAWCĘ szkolenia stanowiskowego dla czterech pracowników użytkownika w miejscu dostawy potwierdzone protokołem szkolenia podpisanym przez 3-osobową komisję zamawiającego, przedstawiciel użytkownika i DOSTAWCĘ. 8.5.sporządzenie protokołu końcowego podpisanego przez 3-osobową komisję zamawiającego, przedstawiciela użytkownika i DOSTAWCĘ 9.Zamawiający dokona sprawdzenia towaru w dniu dostawy, o stwierdzonych wadach powiadomi Dostawcę wyznaczając termin na ich usunięcie. I.4. Okres rękojmi i gwarancji: 1.Dostawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego 2.Dostawca udzieli gwarancji na poprawność pracy ZSE zgodnie z Wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi na minimum 2 lata. 3.Dostawca udzieli gwarancji na powłoki lakiernicze zewnętrzne i wewnętrzne kontenera na 5 lat 4.Dostawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w dostarczonym towarze oraz ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania. Dostawca jest również odpowiedzialny względem zamawiającego, jeżeli dostarczony towar: a)Stanowi własność osoby trzeciej, albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, b)Ma wadę zmniejszającą jego wartość lub użyteczność, wynikającą z jego przeznaczenia, albo nie ma właściwości wymaganych przez Zamawiającego. 5.Wykonawca wystawi książkę gwarancyjną w języku polskim ze wskazanym okresem gwarancji, jakim jest objęty ZSE oraz powłoka lakiernicza kontenera. 6.Wszystkie wady ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte na podstawie karty gwarancyjnej. 7.Warunki i tryb zgłaszania reklamacji muszą być zawarte w karcie gwarancyjnej. 8.Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z reklamacjami ponosi Dostawca. 9.Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych nie następuje pomimo upływu terminu gwarancji, jeżeli Dostawca wadę zataił. 10.Z chwilą podpisania protokołu odbioru ZSE przez komisję Zamawiającego i Użytkownika sprawy związane z przeglądami, naprawami gwarancyjnymi i innymi roszczeniami są w gestii właściciela ZSE - 33 WOG Nowa Dęba. 11.Dostawca przeprowadzi na własny koszt szkolenie teoretyczne oraz praktyczne operatorów (4 osoby) z zakresu obsługi eksploatacji i podstawowych napraw wyrobu w miejscu zamontowania ZSE. Szkolenie należy zakończyć egzaminem. Każda ze szkolonych osób powinna otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w przypadku uzyskania pozytywnego wyniku z egzaminu. I.5. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu ww POZWOLEŃ. I.6. WYKONAWCA NIERZETELNY 1.Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. 2.Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 311220007

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 100,00 zł; (słownie: cztery tysiące sto 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielcz

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: okres gwarancji na ZSE

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: www.rzilublin.wp.mil.pl

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30