Modernizacja systemu nagłośnienia widowni w Teatrze Syrena

Order Newsletter: 1 Position: 108615 (oferta nr 3037484)

Client
Teatr Syrena
State
mazowieckie
Address
00-589 Warszawa, ul. Litewska 3 3
Phone
0-22 628 27 94
Fax
0-22 629 57 38
www
www.teatrsyrena.pl
E-Mail
j.pazdro@teatrsyrena.pl
Created
2016-06-28

Teatr Syrena

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Teatr Syrena ul. Litewska 3 3 00-589 Warszawa mazowieckie tel. 0-22 628 27 94 fax. 0-22 629 57 38 REGON 00027738000000 www.teatrsyrena.pl

I.2) Type of contracting: Inny: samorządowa instytucja kultury

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Modernizacja systemu nagłośnienia widowni w Teatrze Syrena

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Założenia dla systemu nagłośnienia widowni. 1. System nagłośnienia ma być przystosowany do realizacji m.in. spektakli dramatycznych i muzycznych, koncertów muzyki rozrywkowej i poważnej, różnego rodzaju spektakli słowno­muzycznych przy wykorzystaniu urządzeń elektroakustycznych. 2. System elektroakustyczny powinien umożliwiać: 2.1 Nagłośnienie widowni z wykorzystaniem systemu frontowego. 2.2 Nagłośnienie widowni z wykorzystaniem systemu efektowego. 2.3 Nagłośnienie sceny z wykorzystaniem systemu monitorowego przystosowanego użytku jako monitory sceniczne (wedge) oraz ogólne nagłośnienie sceny, montowane na ścianach. 2.4 Nagłośnienie w pomieszczeniu akustyka z wykorzystaniem zestawów głośnikowych aktywnych, które można wykorzystać również jako monitory sceniczne podłączane do istniejącej instalacji. 2.5 Wykorzystanie wzmacniaczy mocy z głośnikowych aktywnych, które można wykorzystać również jako monitory sceniczne podłączane do istniejącej instalacji. 2.6 Wykorzystanie wzmacniaczy mocy z wbudowanym dedykowanym procesorem głośnikowym. 2.7 Cyfrowa transmisja sygnałów pomiędzy konsoletą foniczną, a wzmacniaczami mocy (standard AES EBU), zasilające zestawy nagłośnienia widowni. 2.8 Analogowa transmisja sygnałów pomiędzy konsoletą foniczną, a wzmacniaczami mocy, zasilającymi zestawy nagłośnienia sceny. 3. Przyłącza głośnikowe. Należy wykonać przyłącza głośnikowe zgodnie z poniższym opisem: 3.1 Przyłącze głośnikowe naścienne przeznaczone do podłączenia zestawów głośnikowych monitorowych (system nagłośnienia sceny) zawierające złącze 1xNL4 w głębi sceny strona lewa. 3.2 Przyłącze głośnikowe naścienne przeznaczone do podłączenia zestawów głośnikowych monitorowych (system nagłośnienia sceny) zawierające złącze 1xNL4 w głębi sceny strona prawa. 3.3 Przyłącze głośnikowe naścienne przeznaczone do podłączenia zestawów głośnikowych monitorowych na środku sceny strona lewa (system nagłośnienia sceny) zawierające złącze 1xNL4. 3.4 Przyłącze głośnikowe naścienne przeznaczone do podłączenia zestawów głośnikowych monitorowych na środku sceny strona prawa (system nagłośnienia sceny) zawierające złącze 1xNL4. 3.5 Przyłącze głośnikowe naścienne przeznaczone do podłączenia zestawów głośnikowych monitorowych front sceny strona lewa (system nagłośnienia sceny) zawierające złącze 1xNL4. 3.6 Przyłącze głośnikowe naścienne przeznaczone do podłączenia zestawów głośnikowych monitorowych front sceny strona prawa (system nagłośnienia sceny) zawierające złącze 1xNL4. 3.7 Przyłącze głośnikowe przeznaczone do podłączenia zestawów głośnikowych niskotonowych oraz frontfill po lewej stronie sceny w okolicach portalu (system nagłośnienia frontowego) zawierające złącze 2xNL4. 3.8 Przyłącze głośnikowe przeznaczone do podłączenia zestawów głośnikowych niskotonowych po prawej stronie sceny w okolicach portalu (system nagłośnienia frontowego) zawierające złącze 1xNL4. 3.9 Przyłącze głośnikowe naścienne przeznaczone do podłączenia zestawów głośnikowych lewego klastra (system nagłośnienia frontowego) zawierające złącze 1xNL4. 3.10 Przyłącze głośnikowe naścienne przeznaczone do podłączenia zestawów głośnikowych prawego klastra (system nagłośnienia frontowego) zawierające złącze 1xNL4. 4. System nagłośnienia frontowego. 4.1 Jako główne nagłośnienie widowni FOH dla kanału lewego i prawego należy zastosować, wysokiej jakości zestawy głośnikowe typu Line Array stałokątowe (poz. 1 tab. minimalne parametry i funkcje). Zestawy te należy podwiesić do sufitu, z użyciem systemu mocowania, o dopuszczalnym obciążeniu nie mniejszym niż 120kg po lewej i prawej stronie sceny. Każdy klaster głośnikowy ma się składać z 2 szerokopasmowych modułów. 4.2 W celu poszerzenia charakterystyki pasma częstotliwościowego systemu FOH w zakresie małych częstotliwości należy zastosować cztery zestawy głośnikowe niskotonowe (poz. 2 tab. minimalne parametry i funkcje). Zestawy te będą ustawiane po prawej i lewej stronie sceny. 5. System frontfill. Dla zapewnienia poprawnej lokalizacji tzw. pozornego źródła dźwięku, dla widzów w pierwszych rzędach widowni, na krawędzi sceny należy zamontować cztery dyskretne zestawy głośnikowe frontfill (poz. 3 tab. minimalne parametry i funkcje). 6. System nagłośnienia efektowego. W celu zapewnienia nagłośnienia efektowego na widowni należy dostarczyć 6 szt. zestawów głośnikowych szerokopasmowych (poz. 4 tab. minimalne parametry i funkcje). System należy zainstalować na dedykowanych przez producenta uchwytach w konfiguracji 2 zestawy na lewej ścianie widowni ­ 2 niezależne linie głośnikowe, 2 na prawej ­ 2 niezależne linie głośnikowe oraz 2 na tylnej ścianie ­ jedna linia głośnikowa. 7. System nagłośnienia sceny. Jako nagłośnienie sceny należy dostarczyć 6 zestawów głośnikowych ­ pasywny monitor sceniczny typu wedge (poz. 5 tab. minimalne parametry i funkcje). Monitory te muszą umożliwiać montaż bez stosowania narzędzi, na dedykowanych przez producenta uchwytach ściennych, z możliwością regulacji kąta nachylenia w pionie i w poziomie. Uchwyty należy zamontować w tylnej części sceny, w połowie długości sceny oraz na froncie sceny ­ szczegółową lokalizację oraz wysokość należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie montażu. 8. Monitory odsłuchowe realizatora dźwięku. Na potrzeby realizacji nagłośnienia odsłuchowego dla realizatora dźwięku, należy dostarczyć dwa aktywne monitory sceniczne (szczegółowe wymagania określa tabela minimalne parametry i funkcje poz. 6). Monitory te będą wykorzystywane także jako monitor sceniczne na scenie podłączane do istniejącej instalacji. 9. Informacje dodatkowe. 9.1 Wzmacniacze mocy (szczegółowe wymagania określa tabela minimalne parametry i funkcje poz. 21 i 22) należy zainstalować w skrzyni transportowej w pomieszczeniu nad reżysernią. Ze względu na ograniczoną przestrzeń, łączna wysokość wszystkich urządzeń (wzmacniacze mocy i panel dystrybucji napięć) nie może przekroczyć 10U. 9.2 W ramach zadania należy wykonać niezbędne stałe instalacje kablowe, głośnikowe, sygnałowe, sieciowe. Na potrzeby komunikacji z posiadaną przez zamawiającego cyfrową konsoletą mikserską należy dostarczyć i zamontować w stage racku w pomieszczeniu reżyserni kartę AES EBU. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania dostosować rozdzielnię prądową oraz wykonać instalację na potrzebę zasilania wzmacniaczy mocy. Należy wykonać punkty montażowe do podwieszenia dwóch klastrów głośnikowych nagłośnienia frontowego. Możliwa obciążalność punktów dla pojedynczego klastra głośnikowego nie może być mniejsza niż 120kg. 9.3 Wykonawca wyłoniony w postępowaniu jest zobowiązany dostarczyć, do dnia podpisania umowy, projekt oferowanego systemu nagłośnienia zawierający rozmieszczenie urządzeń na rzutach, schemat blokowy systemu, zestawienie linii kablowych niezbędnych do prawidłowego działania systemu, szczegółowy wykaz urządzeń. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu jest zobowiązany we własnym zakresie opracować podkłady architektoniczne. 10. Minimalne parametry, funkcje i ilości oraz wymagane usługi zawarte zostały w SIWZ

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 323424006

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information