Wykonanie remontów w następujących placówkach oświatowych: 1. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Lusławicach dla potrzeb Przedszkola, 2. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Gimnazjum w Piasku dla potrzeb przedszkola, 3

Order Newsletter: 1 Position: 108625 (oferta nr 3037489)

Client
Urząd Gminy Janów
State
śląskie
Address
42-253 Janów, ul. Częstochowska 1 1
Phone
034 327 80 48
Fax
034 327 80 81
www
www.janow.pl
E-Mail
s.peryga@janow.pl
Created
2016-06-28

Urząd Gminy Janów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Gminy Janów ul. Częstochowska 1 1 42-253 Janów śląskie tel. 034 327 80 48 fax. 034 327 80 81 REGON 00053458100000 www.janow.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie remontów w następujących placówkach oświatowych: 1. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Lusławicach dla potrzeb Przedszkola, 2. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Gimnazjum w Piasku dla potrzeb przedszkola, 3

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Lusławicach dla potrzeb Przedszkola. W przedmiotowym opracowaniu nie przewiduje się żadnej ingerencji w konstrukcję budynku, poza wymianą stolarki drzwiowej w obiekcie, częściowym dostawieniu nowych ścianek działowych ( wykonanie podziału pomieszczeń dla obecnych potrzeb), częściowej wymianie istniejących podłoży i posadzek w obiekcie i do realizacji - rozbudowy - instalacji wod-kan., elektrycznej i CO, jak i wentylacji, zgodnie z opisem niniejszego opracowania. W obiekcie należy wykonać uzupełnienie tynków i położenie nowych wraz z powłokami malarskimi. W sanitariatach wykonać obłożenie ścian płytkami szkliwionymi do wysokości 2 mb., od poziomu posadzki na klej, ścianki działowe pomiędzy kabinowe i kabinowe wykonać z płyt laminowanych o wysokości 2.0 mb., od poziomu posadzki z prześwitem od posadzki 15 cm. jak i w rejonie lokalizacji kuchni i zlewozmywaków należy wykonać lamperie olejne do wysokości 1.5 mb., od posadzki. Należy zmodyfikować stolarkę okienno-drzwiową zgodnie ze szczegółami na rysunkach opracowania. Komunikacja wewnętrzna budynku jak i zewnętrzna pozostaje bez zmian. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Gimnazjum w Piasku dla potrzeb przedszkola. Obiekt przeznaczony do zmiany sposobu użytkowania jest zlokalizowany w parterze budynku szkoły, w części zajmowanej przez salę gimnastyczną z pomieszczeniami towarzyszącymi, z których wygospodarowano pomieszczenia dla potrzeb projektowanego przedszkola, który jest niepodpiwniczony bez poddasza, z dachem płaskim, dwuspadowym. Lokalizacja jest pokazana na projekcie zagospodarowania działki. W przedmiotowym opracowaniu nie przewiduje się żadnej ingerencji w konstrukcję budynku, poza wymianą stolarki drzwiowej w obiekcie, częściowym dostawieniu nowych ścianek działowych ( wykonanie podziału pomieszczeń dla obecnych potrzeb), częściowej wymianie istniejących podłoży i posadzek w obiekcie i do realizacji - rozbudowy - instalacji wod-kan., elektrycznej i CO, jak i wentylacji, zgodnie z opisem niniejszego opracowania. W obiekcie należy wykonać uzupełnienie tynków i położenie nowych wraz z powłokami malarskimi. W sanitariatach wykonać obłożenie ścian płytkami szkliwionymi do wysokości 2 mb., od poziomu posadzki na klej, ścianki działowe pomiędzy kabinowe i kabinowe wykonać z płyt laminowanych o wysokości 2.0 mb., od poziomu posadzki z prześwitem od posadzki 15 cm. jak i w rejonie lokalizacji kuchni i zlewozmywaków należy wykonać lamperie olejne do wysokości 1.5 mb., od posadzki. Należy zmodyfikować stolarkę okienno-drzwiową zgodnie ze szczegółami na rysunkach opracowania. Zaprojektowano wykonanie schodów wejściowy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych z elementów stalowych malowanych proszkowo z podestami typu kraty pomostowe serratowane w.g szczegółów na rysunkach. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Janowie dla potrzeb przedszkola. W przedmiotowym opracowaniu nie przewiduje się żadnej ingerencji w konstrukcję budynku, poza wymianą stolarki drzwiowej w obiekcie, częściowym dostawieniu nowych ścianek działowych ( wykonanie podziału pomieszczeń dla obecnych potrzeb), częściowej wymianie istniejących podłoży i posadzek w obiekcie i do realizacji - rozbudowy - instalacji wod-kan., elektrycznej i CO, jak i wentylacji, zgodnie z opisem niniejszego opracowania. W obiekcie należy wykonać uzupełnienie tynków i położenie nowych wraz z powłokami malarskimi. W sanitariatach wykonać obłożenie ścian płytkami szkliwionymi do wysokości 2 mb., od poziomu posadzki na klej, ścianki działowe pomiędzy kabinowe i kabinowe wykonać z płyt laminowanych o wysokości 2.0 mb., od poziomu posadzki z prześwitem od posadzki 15 cm. jak i w rejonie lokalizacji kuchni i zlewozmywaków należy wykonać lamperie olejne do wysokości 1.5 mb., od posadzki. Należy zmodyfikować stolarkę okienno-drzwiową zgodnie ze szczegółami na rysunkach opracowania. Komunikacja wewnętrzna budynku jak i zewnętrzna pozostaje bez zmian. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przekazane przez zamawiającego przedmiary robót stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych, mają na celu ułatwić Wykonawcy sporządzenie oferty. Zastosowane materiały powinny posiadać certyfikaty zezwalające na zastosowanie w budownictwie. Zgodnie z art.10 Ustawy Prawo Budowlane Wykonawca przedstawi powyższe certyfikaty oraz dołączy do dokumentacji powykonawczej, którą sporządzi po zakończeniu realizacji zamówienia. Użyte w przedmiarach znaki towarowe i nazwy są przykładowe. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 454000001

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięce złoty). Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: długość okresu gwarancji

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: www.janow.pl

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30