Termomodernizacja budynków szkół gminnych w miejscowościach Bieżyce, Starosiedle i Strzegów, gmina Gubin

Order Newsletter: 1 Position: 152783 (oferta nr 3058502)

Client
Gmina Gubin
State
lubuskie
Address
66-620 Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20 20
Phone
68 3591640
Fax
68 3591640
E-Mail
urzad@gminagubin.pl
Created
2016-07-22

Gmina Gubin

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Gubin ul. Obrońców Pokoju 20 20 66-620 Gubin lubuskie tel. 68 3591640 fax. 68 3591640 REGON 97077025000000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Termomodernizacja budynków szkół gminnych w miejscowościach Bieżyce, Starosiedle i Strzegów, gmina Gubin

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z projektem termomodernizacji budynków szkół gminnych w miejscowościach Bieżyce, Starosiedle i Strzegów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 (Funduszy EOG 2009-2014) Program Operacyjny PL 04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii. Celem nadrzędnym jest osiągnięcie efektu ekologicznego zawartego w Audycie Efektywności Ekologicznej, będącego załącznikiem do SIWZ. Ograniczenia emisji CO2 i produkcji energii ze źródeł odnawialnych na poziomie określonym w w/w dokumencie. Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia do wykonania w ramach zadania obejmuje w szczególności: - opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, w zakresie koniecznym do wykonania zadania, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów: inwestorskiego (z tabelą elementów scalonych), ofertowego i przedmiaru robót. (Wszystkie dokumenty w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej i PDF) - uzyskanie w imieniu inwestora wszystkich niezbędnych do wykonania zadania uzgodnień, pozwoleń, decyzji,(włącznie z uprawomocnionym pozwoleniem na budowę, jeśli dotyczy - Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska o środowiskowych uwarunkowaniach), dokumentów m.in. potwierdzających uwarunkowania geologiczne i geotechniczne inwestycji, - roboty budowlane: a) docieplenie (ocieplenie stropodachu, ścian zewnętrznych nadziemia i do poziomu fundamentu, wymiana pokrycia dachowego, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, prace towarzyszące) b) wykonanie odwiertów i montaż sond dolnego źródła ciepła, c) roboty instalacyjne (wymiana instalacji c.o., technologii kotłowni), - Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b) pełna obsługa geodezyjna i geologiczna w trakcie realizacji zadania wraz z 1 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania; c) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ i w programie funkcjonalno-użytkowym, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i wymogi Programu Operacyjnego PL 04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii, Mechanizm Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 (Funduszy EOG 2009-2014). Wykonawca będzie zobowiązany zaakceptować uzyskanie zakładanych wskaźników i założeń określonych w audycie efektywności ekologicznej dla realizowanej części przedmiotu zamówienia. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia części ozn. nr 1 będzie ponadto zobowiązany po uprzednim skoordynowaniu zaakceptować uzyskanie zakładanych wskaźników i założeń określonych w audycie efektywności ekologicznej łącznie dla trzech części przedmiotu zamówienia. W przypadku odstępstw od zakładanych wskaźników i założeń określonych w audycie efektywności ekologicznej Wykonawca zadania, w którym nastąpiły odstępstwa zobowiązuje się opracować nowy audyt efektywności ekologicznej zgodnie z wytycznymi programowymi EOG dla realizowanej części przedmiotu zamówienia oraz zobowiązany będzie zaakceptować uzyskanie zakładanych wskaźników i założeń określonych w audycie efektywności ekologicznej łącznie dla trzech części przedmiotu zamówienia. Jeżeli odstępstwa wystąpią na więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia uzyskanie zakładanych wskaźników i założeń określonych w audycie efektywności ekologicznej łącznie dla trzech części przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany ten Wykonawca, którego wartość przedmiotu zamówienia jest większa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego, jeżeli wskutek wad dokumentacji projektowej lub prac objętych umową Zamawiający nie otrzyma dofinansowania z Programu Operacyjnego PL 04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii, Mechanizm Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 (Funduszy EOG 2009-2014). Odpowiedzialność obejmuje kwotę dofinansowania dla całego projektu, to jest do kwoty 1.250.298,00 PLN

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 450000007

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wadium ustala się w wysokości 10.000.00 zł na każdą część

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: Kara za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: http://bip.gminagubin.pl

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30