Order Newsletter: 1 Position: 152783 (oferta nr 3058502)
I.1) Name and address: Gmina Gubin ul. Obrońców Pokoju 20 20 66-620 Gubin lubuskie tel. 68 3591640 fax. 68 3591640 REGON 97077025000000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Termomodernizacja budynków szkół gminnych w miejscowościach Bieżyce, Starosiedle i Strzegów, gmina Gubin
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z projektem termomodernizacji budynków szkół gminnych w miejscowościach Bieżyce, Starosiedle i Strzegów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 (Funduszy EOG 2009-2014) Program Operacyjny PL 04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii. Celem nadrzędnym jest osiągnięcie efektu ekologicznego zawartego w Audycie Efektywności Ekologicznej, będącego załącznikiem do SIWZ. Ograniczenia emisji CO2 i produkcji energii ze źródeł odnawialnych na poziomie określonym w w/w dokumencie. Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia do wykonania w ramach zadania obejmuje w szczególności: - opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, w zakresie koniecznym do wykonania zadania, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów: inwestorskiego (z tabelą elementów scalonych), ofertowego i przedmiaru robót. (Wszystkie dokumenty w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej i PDF) - uzyskanie w imieniu inwestora wszystkich niezbędnych do wykonania zadania uzgodnień, pozwoleń, decyzji,(włącznie z uprawomocnionym pozwoleniem na budowę, jeśli dotyczy - Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska o środowiskowych uwarunkowaniach), dokumentów m.in. potwierdzających uwarunkowania geologiczne i geotechniczne inwestycji, - roboty budowlane: a) docieplenie (ocieplenie stropodachu, ścian zewnętrznych nadziemia i do poziomu fundamentu, wymiana pokrycia dachowego, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, prace towarzyszące) b) wykonanie odwiertów i montaż sond dolnego źródła ciepła, c) roboty instalacyjne (wymiana instalacji c.o., technologii kotłowni), - Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b) pełna obsługa geodezyjna i geologiczna w trakcie realizacji zadania wraz z 1 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania; c) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ i w programie funkcjonalno-użytkowym, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i wymogi Programu Operacyjnego PL 04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii, Mechanizm Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 (Funduszy EOG 2009-2014). Wykonawca będzie zobowiązany zaakceptować uzyskanie zakładanych wskaźników i założeń określonych w audycie efektywności ekologicznej dla realizowanej części przedmiotu zamówienia. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia części ozn. nr 1 będzie ponadto zobowiązany po uprzednim skoordynowaniu zaakceptować uzyskanie zakładanych wskaźników i założeń określonych w audycie efektywności ekologicznej łącznie dla trzech części przedmiotu zamówienia. W przypadku odstępstw od zakładanych wskaźników i założeń określonych w audycie efektywności ekologicznej Wykonawca zadania, w którym nastąpiły odstępstwa zobowiązuje się opracować nowy audyt efektywności ekologicznej zgodnie z wytycznymi programowymi EOG dla realizowanej części przedmiotu zamówienia oraz zobowiązany będzie zaakceptować uzyskanie zakładanych wskaźników i założeń określonych w audycie efektywności ekologicznej łącznie dla trzech części przedmiotu zamówienia. Jeżeli odstępstwa wystąpią na więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia uzyskanie zakładanych wskaźników i założeń określonych w audycie efektywności ekologicznej łącznie dla trzech części przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany ten Wykonawca, którego wartość przedmiotu zamówienia jest większa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego, jeżeli wskutek wad dokumentacji projektowej lub prac objętych umową Zamawiający nie otrzyma dofinansowania z Programu Operacyjnego PL 04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii, Mechanizm Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 (Funduszy EOG 2009-2014). Odpowiedzialność obejmuje kwotę dofinansowania dla całego projektu, to jest do kwoty 1.250.298,00 PLN
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 450000007
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Wadium ustala się w wysokości 10.000.00 zł na każdą część
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: Kara za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: http://bip.gminagubin.pl
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30