Order Newsletter: 1 Position: 152787 (oferta nr 3058504)
I.1) Name and address: Gmina Pszczółki ul. Pomorska 18 18 83-032 Pszczółki pomorskie tel. 058 6839128 REGON 00054505300000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej - Różyny, ul. Sadowa.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Różynach, ul. Sadowa. Przebudowywana droga powinna posiadać parametry techniczne i użytkowe przewidziane dla klasy dróg L, konstrukcję dla obciążenia ruchem KR2 oraz: - pas pieszo-jezdny o nawierzchni rozbieralnej z kostki betonowej, o szerokości 5 m, w tym wydzielony kolorystycznie pas o szerokości 1,5- 2,0 m; - wydzielone kolorystycznie zjazdy do granic nieruchomości oraz podejścia do furtek o nawierzchni z kostki betonowej. W trakcie wykonywania projektu, projektant jest zobowiązany do konsultowania się z Zamawiającym, celem przedstawienia proponowanych rozwiązań technicznych projektu ww. dróg wewnętrznych. Dokumentacja winna zawierać: 1) projekt budowlany i wykonawczy zgodny z ustawą Prawo budowlane - 6 egz. oraz wersja elektroniczna; 2) przedmiar robót - 2 egz. oraz wersja elektroniczna; 3) kosztorys inwestorski - 2 egz. oraz wersja elektroniczna; 4) informację BiOZ - 2 egz. oraz wersja elektroniczna; 5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. oraz wersja elektroniczna. Mapę do celów projektowych, niezbędną do wykonania projektu, należy wykonać we własnym zakresie. Dokumentacja powinna zostać wykonana na podstawie przeprowadzonych badań geologicznych. W załączeniu (załącznik nr 4 do SIWZ) - mapa sytuacyjna. Dokumentację należy wykonać zgodnie z wymaganiami przepisów szczególnych, w tym art. 20 i 34 ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 2. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem uzgodnień oraz decyzji, złożenie kompletu dokumentacji budowlanej wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę inwestycji objętej zamówieniem, w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim. 3. Wykonanie badań gruntowych podłoża na trasie przewidywanej drogi. 4. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji (w tym w wersji elektronicznej), objętych przedmiotem zamówienia. 5. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji objętej dokumentacją projektową oraz aktualizacja kosztorysu inwestorskiego w okresie udzielonej gwarancji. 6. Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazanie właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót. 7. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, uzyskanymi warunkami technicznymi, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 712400002
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Zamawiający ustala wadium w wysokości 300,00 zł.
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: Termin wykonania zamówienia
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: bip.pszczolki.pl
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30