Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Kudowa-Zdrój w 4 kwartale 2016r.

Order Newsletter: 1 Position: 180801 (oferta nr 3072503)

Client
Gmina Kudowa-Zdrój
State
dolnośląskie
Address
57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24 24
Phone
074 8661926
Fax
074 8661351
www
www.kudowa.pl
E-Mail
kudowa@kudowa.pl
Created
2016-08-12

Gmina Kudowa-Zdrój

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Kudowa-Zdrój ul. Zdrojowa 24 24 57-350 Kudowa-Zdrój dolnośląskie tel. 074 8661926 fax. 074 8661351 REGON 89071792900000 www.kudowa.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Kudowa-Zdrój w 4 kwartale 2016r.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH i NIEZAMIESZKAŁYCH z TERENU GMINY KUDOWA-ZDRÓJ w terminie od 01-10-2016 do 31-12-2016 roku. 1.1. ZAKRES USŁUGI - cykliczne odbieranie wszystkich odpadów komunalnych (zmieszanych i posegregowanych) z terenu gminy Kudowa - Zdrój od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Kudowa - Zdrój, - transport odpadów zmieszanych oraz odpadów biodegradowalnych z pojemników brązowych odebranych z nieruchomości i przekazanie ich do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych tj. do punktu przeładunkowego Przedsiębiorstwa Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z/s Zawiszów 5, 58-100 Świdnica zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Sierpowej, - transport odpadów posegregowanych odebranych z nieruchomości i przekazanie ich do punktu doczyszczania zlokalizowanego przy ul. Fredry 8 w Kudowie-Zdroju. Rozładunek surowców wtórnych przez Wykonawcę powinien następować w miejscach gromadzenia poszczególnych frakcji na terenie w/w punktu, - kontynuacja wdrożonej w gminie Kudowa - Zdrój i od 7 (siedmiu) lat prowadzonej przez Zamawiającego na terenie nieruchomości zamieszkałych, selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w systemie workowym wraz z elektroniczną rejestracją kodów kreskowych na workach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w część III SIWZ, - cykliczne odbieranie, załadunek i transport odpadów zielonych, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonego w gminie Kudowie-Zdrój przy ul. Fredry 8 do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych tj. do punktu przeładunkowego Przedsiębiorstwa Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z/s Zawiszów 5, 58-100 Świdnica zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Sierpowej, - odbiór i transport odpadów zebranych podczas tzw. wystawki oraz przekazanie ich do: Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonego w Kudowie Zdrój przy ul. Fredry 8 w przypadku wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego, elektronicznego i opon, oraz do: Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych tj. do punktu przeładunkowego Przedsiębiorstwa Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z/s Zawiszów 5, 58-100 Świdnica zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Sierpowej, w przypadku mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, - likwidacja dzikich wysypisk i transport odpadów komunalnych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych tj. do punktu przeładunkowego Przedsiębiorstwa Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z/s Zawiszów 5, 58-100 Świdnica zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Sierpowej. - przemieszczanie pojemników na terenie miasta w przypadku: konieczności wymiany pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na nowe, zmniejszenia lub zwiększenia ilości pojemników w poszczególnych punktach zbiórki odpadów komunalnych oraz magazynowanie wolnych pojemników. Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz.21 z późn. zm), - ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U z 2016 poz. 250), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska ( t.j. Dz.U z 2016 r. poz. 672), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. - uchwałą Rady Miejskiej Kudowy-Zdroju nr XXIII/138/16 z dnia 11 lipca 2016r. w sprawie: Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kudowa- Zdrój oraz uchwałą Rady Miejskiej Kudowy-Zdroju nr XXIII/141/16 z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie: szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Kudowa-Zdrój i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi gospodarowanie odpadami komunalnymi zamieszczonymi na stronie: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl/dokument,iddok,6543,idmp,6,r,r http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl/dokument,iddok,6546,idmp,6,r,r - oraz postanowieniami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Województwa Dolnośląskiego na lata 2008-2011 z uwzględnieniem lat 2012-2015 Zamawiający dodatkowo informuje, że Wykonawca w celu zapewnienia prawidłowego i ciągłego świadczenia usługi winien dysponować: - co najmniej jednym pojazdem dostosowanym do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych z trudno dostępnych terenów górzystych (25 % dróg gminnych o stopniu nachylenia do 12 % w tym drogi o szerokości 3m) umożliwiającym manewrowanie podczas dojazdu do punktów gromadzenia odpadów oraz - co najmniej dwoma pojazdami dostosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, których gabaryty nie mogą przekraczać wymiarów bram wjazdowych do hal, w których następować będzie wyładunek posegregowanych odpadów tj. 3,50 m wysokości i 2,90 m szerokości jak również muszą umożliwiać wyładunek odebranych odpadów w sposób uwzględniający obniżoną wysokości hal wynoszących: hala nr 1 - 3.35 m, hala nr 2 - 3.40 m - mierzonych od posadzki do dolnego pasa kratownicy (wiązara dachowego - elementu konstrukcyjnego dachów), w tym co najmniej 1 pojazdem do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z pojemników o poj. 120, 240, i 1100 litrów oraz co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych w systemie workowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III SIWZ - Opis przedmiotu. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym część II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji opisanego przedmiotu zamówienia w okresie od 01-10-2016 do 31-12-2016 wraz z wkalkulowanym ryzykiem Wykonawcy, związanym z przyjętą formą rozliczenia

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 905110002

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information