wykonanie instalacji sieci logicznej i elektrycznej w segmencie E budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - etap I

Order Newsletter: 1 Position: 180841 (oferta nr 3072516)

Client
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
State
warmińsko-mazurskie
Address
10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 7
Phone
89 5232779
Fax
89 5232779
www
www.olsztyn.uw.gov.pl
E-Mail
mkoczwar@uw.olsztyn.pl
Created
2016-08-12

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 7 10-575 Olsztyn warmińsko-mazurskie tel. 89 5232779 fax. 89 5232779 REGON 00051431900000 www.olsztyn.uw.gov.pl

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: wykonanie instalacji sieci logicznej i elektrycznej w segmencie E budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - etap I

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie instalacji sieci logicznej i elektrycznej na II piętrze segmentu E budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie z siedzibą przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 (pomieszczenia od nr 279 do nr 294), 2) wykonanie przewidzianych w dokumentacji projektowej pomiarów odbiorczych instalacji sieci logicznej i elektrycznej, 3) wykonanie i dostarczenie zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia dokumentacji powykonawczej (zawierającej m. in. protokoły kompletności pomiarów wykonanej sieci logicznej i elektrycznej) w postaci papierowej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na dysku CD w 3 egzemplarzach, przy czym rysunki i schematy muszą być zapisane w formacie dwg, 4) dostarczenie zamawiającemu w terminie 40 dni od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia certyfikatu wystawionego przez producenta zainstalowanego systemu okablowania strukturalnego, potwierdzającego udzielenie co najmniej 20 letniej gwarancji niezawodności systemu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiar robót załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 4. Z uwagi na to, iż w budynku Urzędu funkcjonuje system okablowania strukturalnego SCHRACK NET HSE, zaleca się kontynuowanie rozbudowy systemu w obrębie instalowanego punktu LPD w systemie kompatybilnym z systemem istniejącym w celu utrzymania okresu gwarancji systemowej udzielonej przez producenta. Przez kompatybilność z istniejącym systemem okablowania strukturalnego należy rozumieć w szczególności: 1) trzymanie okresu gwarancji systemowej udzielonej przez producenta już istniejącego w budynku systemu SCHRACK, 2) zachowanie parametrów transmisyjnych we wszystkich segmentach sieci. 5. W przypadku utraty gwarancji udzielonej przez SCHRACK NET HSE na funkcjonujący obecnie w Urzędzie system okablowania strukturalnego na skutek działań wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, wykonawca przejmie na siebie wszelkie obowiązki wynikające z gwarancji, jaką dysponował zamawiający do dnia jej utraty. 6. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 7. Ze względu na fakt, iż w części pomieszczeń objętych zamówieniem funkcjonuje już sieć logiczna, zamawiający, w przypadku konfliktu tras z nową instalacją, może wyrazić zgodę na jej prowadzenie po częściowym demontażu instalacji istniejącej pod warunkiem, że nie zakłóci to możliwości korzystania przez użytkownika ze starej instalacji do czasu przełączenia użytkownika na instalację nową. 8. Wszystkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia muszą być wykonywane w godzinach 15:30 - 7:30 w dni powszednie oraz całą dobę w dni wolne od pracy. W uzasadnionych przypadkach prace niezakłócające normalnego trybu pracy Urzędu mogą być wykonywane za zgodą zamawiającego w godzinach pracy Urzędu. 9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu umowy i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia budynku, jak też poszczególnych pomieszczeń. 11. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany będzie do sprzątania na bieżąco pomieszczeń, w których będzie wykonywany przedmiot umowy oraz do udostępnienia ich Zamawiającemu do użytkowania bezpośrednio po wykonaniu w nich robót. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 453151009

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information