Dokumentacja projektowo-kosztorysowa termomodernizacji budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu oraz montaż dodatkowego źródła wykorzystującego energię odnawialną służącego do podgrzewania c.w.u. w ramach zadania Termomodernizacja budynku P

Order Newsletter: 1 Position: 180809 (oferta nr 3072527)

Client
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
State
opolskie
Address
47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32 32
Phone
77 40 34 451
Fax
77 40 34 451
www
www.kedzierzynkozle.pl
E-Mail
zp@kedzierzynkozle.pl
Created
2016-08-12

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ul. Piramowicza 32 32 47-200 Kędzierzyn-Koźle opolskie tel. 77 40 34 451 fax. 77 40 34 451 REGON 00052450700000 www.kedzierzynkozle.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa termomodernizacji budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu oraz montaż dodatkowego źródła wykorzystującego energię odnawialną służącego do podgrzewania c.w.u. w ramach zadania Termomodernizacja budynku P

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji rozwiązującej problemy związane z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 1 w Kędzierzynie - Koźlu oraz montaż dodatkowego źródła wykorzystującego energię odnawialną służącego do podgrzewania c.w.u. w ramach zadania Termomodernizacja budynku PG nr 1 oraz montaż kolektorów słonecznych służących do podgrzewania c.w.u. oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę i/lub skuteczne zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę. - CPV: 71.32.00.00-7 2. Zamówienie ma na celu: 1) uzyskanie decyzji w zakresie zatwierdzenia projektu budowlanego oraz udzielenia pozwolenia na budowę i/lub skuteczne zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia; 2) umożliwienie realizacji pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem określonym w dokumentacji. 3. Na przedmiot zamówienia składają się następujące opracowania: 1) opracowania przedprojektowe; 2) dokumentacja projektowa, składająca się z: a) projektu budowlanego, złożonego z części: a.1. projektu zagospodarowania terenu, a.2. projektu architektoniczno - budowlany, a.3. zbioru uzyskanych opinii, uzgodnień i sprawdzeń projektu; b) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia c) projektów wykonawczych d) przedmiarów robót 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 4) kosztorys inwestorski wraz z zestawieniem kosztów inwestycji. 4. Na przedmiot zamówienia składają się również następujące czynności: 1) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, sprawdzeń, decyzji, pozwoleń oraz opinii, w tym uzgodnienie z Użytkownikiem obiektu; 2) sporządzenie niewymienionych imiennie opracowań, a niezbędnych z punktu widzenia kompletności przedmiotu zamówienia lub jego części składowej pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej czy innych jednostek branżowo uzgadniających opracowanie; 3) uzyskanie w imieniu Inwestora decyzji w zakresie zatwierdzenia projektu budowlanego oraz udzielenia pozwolenia na budowę i/lub skuteczne zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 713200007

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information