Dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 5/PN/16

Order Newsletter: 1 Position: 180877 (oferta nr 3072541)

Client
Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
State
mazowieckie
Address
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa 2 2
Phone
22 7658308
Fax
22 7658301
E-Mail
zampub@poczta.onet.eu
Created
2016-08-12

Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Miodowa 2 2 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki mazowieckie tel. 22 7658308 fax. 22 7658301 REGON 00030673300000

I.2) Type of contracting: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 5/PN/16

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 pakietów (części) i obejmuje: pakiet nr 1 - Preparaty do łazienek pakiet nr 2 - Profesjonalna chemia do sprzątania pakiet nr 3 - Mycie gruntowne podłóg pakiet nr 4 - Chemia gospodarcza pakiet nr 5 - Akcesoria pakiet nr 6 - Papier toaletowy pakiet nr 7 - Ręczniki papierowe i chusteczki pakiet nr 8 - Podajniki i dozowniki 4. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy. 5. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach od 8:00 do 15:00 z terminem określonym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca załączy do oferty: a) foldery, materiały firmowe, opisy techniczne - dotyczy wszystkich pozycji b) ulotki zaoferowanego asortymentu zawierające skład, dozowanie - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ c) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych z uwzględnieniem wymagań rozporządzenia CLP, które obowiązuje od 01.06.2015 r. - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ d) atesty PZH HŻ - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ 7. Dostarczane produkty w szczególności środki chemiczne - muszą być wysokiej jakości, posiadać etykiety w języku polskim na wodoodpornym papierze wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz posiadać ważne terminy przydatności do stosowania (co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia). 8. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na zaoferowane podajniki i dozowniki - dotyczy pakietu nr 8. 9. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym. 10. Do oceny zgodności oferowanego produktu z opisem, Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki (po jednym, najmniejszym opakowaniu występującym w handlu) środków czystości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Próbki należy oznaczyć w sposób identyfikujący produkt Wykonawcy. 11. Produkty chemiczne muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta, a na każdym opakowaniu informacja w języku polskim z nazwą producenta, datą ważności, składem produktu oraz zastosowaniem (dotyczy również próbek). 12. Dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi. 13. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie używania zaoferowanych środków oraz dostarczenia ulotek dotyczących stosowania danego preparatu (ok. 25 szt.) oraz ważnych kart charakterystyki preparatów. Szkolenie personelu zakończone będzie wystawieniem stosownego dokumentu o odbytym szkoleniu - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4. 14. Wykonawca pokrywa koszty transportów, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz zapewnia rozładunek do magazynu.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 195200007

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information