Termomodernizacja budynku szkoły z modernizacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 273 przy ul. Balcerzaka 1 - Etap IV pt.: - modernizacja pomieszczeń w SP Nr 273

Order Newsletter: 1 Position: 180899 (oferta nr 3072554)

Client
Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
State
mazowieckie
Address
01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29 29
Phone
022 37 33 333
Fax
022 37 33 382
www
www.bielany.waw.pl
E-Mail
skrzypek_j@poczta.bielany.waw.pl
Created
2016-08-12

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ul. Żeromskiego 29 29 01-882 Warszawa mazowieckie tel. 022 37 33 333 fax. 022 37 33 382 REGON 01525966300043 www.bielany.waw.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Termomodernizacja budynku szkoły z modernizacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 273 przy ul. Balcerzaka 1 - Etap IV pt.: - modernizacja pomieszczeń w SP Nr 273

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: I. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku szkoły z modernizacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 273 przy ul. Balcerzaka 1 w Warszawie - Etap IV pt.: - modernizacja pomieszczeń w SP Nr 273 w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ, obejmujące wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlano - montażowych w pełnym zakresie oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów i oddanie do użytkowania. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym zaprojektować i wykonać prace modernizacyjne budynku Szkoły Podstawowej Nr 273 w Warszawie, w szczególności polegające na: 1. Remoncie pokrycia połaci dachowych budynku dydaktycznego, łącznika i zaplecza sportowego wraz z wymianą wyłazu dachowego, renowacją kominów ponad dachem, wymianą wywiewek dachowych pionów kanalizacyjnych, wymianą rynien dachowych i rur spustowych, wymianą obróbek blacharskich, wymianą instalacji odgromowej. 2. Modernizacji sali gimnastycznej. 3. Modernizacji wszystkich pomieszczeń zaplecza sportowego. 4. Modernizacji łącznika między budynkiem głównym a salą gimnastyczną i zapleczem sportowym. 5. Modernizacji wszystkich sanitariatów w budynku głównym, 6. Modernizacji stołówki (parter) oraz sal lekcyjnych na parterze, I i II piętrze w budynku głównymi. 7. Modernizacji wejścia głównego wraz z daszkiem nad wejściem oraz wejścia do klatki nr 2 - w budynku dydaktycznym. 8. Wymianie przegród zewnętrznych i wewnętrznych z drzwiami, z PCV, szklonych płytami z poliwęglanu komorowego. 9. Wymianie szafek hydrantowych. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia szkoła będzie funkcjonowała. Roboty należy zaplanować przy założeniu, że Zamawiający przekaże do realizacji robót w okresie do 30.06.2016 r. salę gimnastyczną z zapleczem oraz umożliwi jednocześnie realizację robót w 2 sanitariatach oraz w 2 salach dydaktycznych na terenie szkoły. Następne 2 sanitariaty oraz 2 sale dydaktyczne mogą być wyłączone z eksploatacji dopiero po oddaniu do użytkowania sanitariatów i sal dydaktycznych poprzednich. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej Wykonawczej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 (Dz. U. z 2013 poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z uwzględnieniem założeń Programu Funkcjonalno- Użytkowego, w branżach: a) architektoniczno-budowlanej, b) instalacji sanitarnych: wod.-kan., c) instalacji wentylacji mechanicznej, d) instalacji elektrycznych, 2) uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania, w tym uzgodnień projektu przez rzeczoznawców w zakresie higieniczno - zdrowotnym oraz pożarowym, 3) uzyskanie oświadczeń o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych, które powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz projektanta (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), 4) pełnienie nadzoru autorskiego, 5) wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanych projektów. Dokumentacja Projektowa Wykonawcza powinna spełniać następujące wymagania: 1) będzie kompletna z punktu widzenia celu, dla którego ma służyć oraz zgodna z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi, 2) w swojej treści będzie określać przedmiot Umowy, w szczególności przyjęte w rozwiązaniach technologie robót, materiały i urządzenia przy przestrzeganiu polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, 3) będzie zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań w zakresie wynikającym z przepisów oraz oświadczenia o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych, które powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), 4) dokumentacja projektowa wykonawcza powinna być odrębnym opracowaniem, w którym wydzielone będą roboty budowlane zgodnie z przyjętą systematyką podziału. Nazwy i kody grup robót, klas robót, kategorii robót, powinny być zgodne z nazewnictwem i numeracją określoną w rozporządzeniu w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień. Parametry techniczne: Budynek Szkoły Podstawowej Nr 273 zbudowany został pod koniec lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku jako placówka oświatowa, w technologii uprzemysłowionej. Konstrukcja budynku - technologia wielkopłytowa, z prefabrykowanych elementów żużlobetonowych. Budynek Szkoły składa się z budynku dydaktycznego i sali gimnastycznej z zapleczem połączonych jednokondygnacyjnym łącznikiem. Budynek dydaktyczny jest budynkiem czterokondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym. Powierzchnia zabudowy - 1490,90 m2. Powierzchnia użytkowa - 3658 m2. Kubatura budynku - 17783 m3. Wysokość kondygnacji w świetle - piwnice: 2,20 m, parter i piętra: 3,20 m, sala gimnastyczna: 6,25 m. Liczba osób użytkujących budynek - 455. Sala gimnastyczna - ok. 181 m2. Zaplecze sportowe - ok. 130 m2. Łącznik - ok 55m2. Sanitariaty, budynek główny - ok. 146 m2. Sale zajęć, stołówka - budynek główny - ok. 1182 m2. Przedmiot zamówienia określa: a) Program funkcjonalno - użytkowy opracowany przez Izabellę Krawczyk, działającą pod firmą Kosztorysy, mgr inż. Izabella Krawczyk, przekazany jako zał. nr 8 do ogłoszenia. b) Wzór umowy zał. nr 7 do ogłoszenia. II. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art.29 ust.4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Wykonawca/Podwykonawca, realizujący zamówienie, przez cały okres jego realizacji - musi zatrudniać na podstawie umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy majstra do prowadzenia i nadzorowania robót objętych niniejszym zamówieniem. Równocześnie informuje się, iż wymóg ten zostanie przez Wykonawcę/Podwykonawcę spełniony (przy uwzględnieniu powyższego) poprzez: zatrudnienie nowej osoby lub wyznaczenie do realizacji zamówienia - pracownika już zatrudnionego; b) Pozostałe warunki dotyczące zatrudnienia ww. osoby określone są we wzorze umowy

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 452142105

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: An electronic auction

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information