Remont elewacji budynku Przedszkola nr 42 przy ul. Agrykola 9 w Warszawie (znak sprawy ZP-57/16)

Order Newsletter: 1 Position: 180977 (oferta nr 3072591)

Client
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
State
mazowieckie
Address
00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43 43
Phone
022 6998449
Fax
022 6998154
www
www.srodmiescie.warszawa.pl
E-Mail
wzp@srodmiescie.warszawa.pl
Created
2016-08-12

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ul. Nowogrodzka 43 43 00-691 Warszawa mazowieckie tel. 022 6998449 fax. 022 6998154 REGON 01525966300108 www.srodmiescie.warszawa.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont elewacji budynku Przedszkola nr 42 przy ul. Agrykola 9 w Warszawie (znak sprawy ZP-57/16)

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku Przedszkola nr 42 przy ul. Agrykola 9 w Warszawie, wpisanym do rejestru zabytków, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlany remontu elewacji budynku Przedszkola nr 42 przy ul. Agrykola 9 w Warszawie wykonany 14 kwietnia 2016 r. przez INVESTHOME Mariola Sekunda, Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawska 33b. Autorem opracowania jest: konstrukcja: mgr inż. Michał Machnikowski mgr inż. Radosław Sekunda; asystent: mgr inż. Karina Zakrzewska, mgr inż. Ewelina Krasnodębska 2) Przedmiar robót dla remontu elewacji budynku Przedszkola nr 42 przy ul. Agrykola 9 w Warszawie, wykonany w 31 maja 2016 r. przez INVESTHOME Mariola Sekunda, Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawska 33b. Autorem opracowania jest mgr inż. Ewelina Krasnodębska. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu elewacji budynku Przedszkola nr 42 przy ul. Agrykola 9 w Warszawie, wykonaną 31 maja 2016 r. przez INVESTHOME Mariola Sekunda, Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawska 33b. Autorem opracowania jest mgr inż. Michał Machnikowski, mgr inż. Ewelina Krasnodębska. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dane ogólne: Powierzchnia ścian ok 500 m2. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: - roboty demontażowe, - roboty zabezpieczające, - roboty naprawcze tynków elewacyjnych budynku wraz z cokołem, gzymsami i sztukaterią, - renowacja i wymiana stolarki budowlanej, - remont schodów tarasowych, balkonu wraz z balustradą, - wymiana opaski wokół budynku, - renowacja rur żeliwnych kanalizacji deszczowej, - wymiana obróbek blacharskich, kratek wentylacyjnych i drzwiczek rewizyjnych, - położenie tynków renowacyjnych barwionych w masie. UWAGA: Przed rozpoczęciem robót należy przedłożyć inspektorowi nadzoru, pisemną opinię ornitologiczną dotyczącą ochrony ptaków w trakcie prowadzonych robót Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164) 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy co najmniej 6 osób, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. 3. Realizacja zamówienia przez te osoby związana jest z faktem prowadzenia robót budowlanych na terenie obiektu oświatowego w trakcie prowadzenia zajęć szkolnych. W celu zapewnienia właściwej, odpowiedniej dla terenu oświatowego organizacji robót oraz uzyskanie większego prawdopodobieństwa terminowego wykonania zamówienia. Osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 4. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o prace nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy: a) 1 osobę w charakterze kierownika budowy, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) i spełnia warunki określone w §24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 Nr 165 poz. 987); b) 5 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu do wglądu umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt 2 i 4 oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 2 i 4. 7. Zatrudnienie osób o których mowa w pkt 2 i 4 przy realizacji przedmiotu umowy będzie trwać od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w pkt 2 i 4 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania lub nadzorowania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 8. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o prace dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 9. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt 2 i 4 zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 454430004

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information