Usługa oświetleniowa (konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego).

Order Newsletter: 2017 Position: 9587 (oferta nr 3158271)

Client
Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
State
mazowieckie
Address
09100 Płońsk, ul. Płocka 39
Phone
236 622 691
Fax
023 663 13 40
Created
2017-01-17

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk ul. Płocka 39 09100 Płońsk mazowieckie tel. 236 622 691 fax. 023 663 13 40

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługa oświetleniowa (konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego).

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest usługa oświetleniowa (konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego). 1. Czynności związane z utrzymaniem urządzeń oświetleniowych i cykliczność zabiegów wykonywane będą stosownie do: 1) Przepisów prawa budowlanego, 2) Instrukcji Eksploatacji Urządzeń Oświetlenia Zewnętrznego opracowanej przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej (PTPiREE). 2. Utrzymanie urządzeń oświetleniowych obejmuje niezbędne czynności eksploatacyjne i konserwacyjne, a w szczególności: 1) oględziny i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, 2) wymianę uszkodzonych źródeł światła, 3) pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami, 4) wymianę uszkodzonych słupów i wysięgników nie nadających się do dalszej eksploatacji stanowiących własność Wykonawcy, 5) wymianę uszkodzonych opraw, 6) wymianę uszkodzonych tablic i szafek, 7) naprawę uszkodzonych odcinków linii napowietrznych i kablowych, 8) wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem, 9) podwieszanie zerwanych przewodów, 10) wymianę uszkodzonych opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów, 11) wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarń, 12) likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, 13) dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi, 14) utrzymanie czystości opraw oświetleniowych, zgodnie z zakresem ustalonym przez zamawiającego i skonsultowanym z wykonawcą każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywanych robót, 15) prowadzenie rejestru zdarzeń z czynności wymienionych w pkt. 1)-14) załączanego każdorazowo do wystawionej przez Wykonawcę miesięcznej faktury. 3. Wykonawca zobowiązany jest usunąć zagrożenie powstałe w wyniku awarii której skutki stanowią zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia (zagrożenie porażeniem lub pożarem, utrudnienia w ruchu ulicznym) niezwłocznie od powiadomienia Wykonawcy, nie później niż w ciągu 24 godzin. Postanowienie to nie dotyczy nieczynnych pojedynczych punktów świetlnych. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawarty jest w istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50232100-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: source procurement

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information