Order Newsletter: 2017 Position: 9594 (oferta nr 3158279)
I.1) Name and address: Gmina Jarocin Al. Niepodległości 10 10 63-200 Jarocin wielkopolskie tel. 62 7499500 fax. 62 7472225 REGON 25085470200000 www.jarocin.pl
I.2) Type of contracting: administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Przebudowa ulicy Wiślanej w Jarocinie wraz z łącznikiem do ul. Warcianej poprzez ulicę Małopolską
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - technicznej w formie projektu wykonawczego, kosztorysu inwestorskiego (odrębnie dla robót drogowych i robót odwadniających) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wszystkimi pracami uzupełniającymi w zakresie uzyskania uzgodnień i ustaleń dokonywanych w trakcie procesu projektowego włącznie z uzyskaniem zgody na realizację n/w zadania i realizacji robót polegających na wybudowaniu drogi: UWAGA: Zmiany w stosunku do Programu funkcjonalno-użytkowego: 1. Zamówienie nie obejmuje wykonania projektu oraz realizacji stałej organizacji ruchu, 2. Wymagania ilości egzemplarzy opracowań projektowych jakie należy przekazać Zamawiającemu – według projektu umowy, 3. Prace budowlane związane z budową przykanalika z rur PCV Ø 200 w pasie drogowym ulicy Ługi należy prowadzić metodą bezwykopową (przeciskiem). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia program funkcjonalno-użytkowy pn.: „Przebudowa ulicy Wiślanej w Jarocinie”. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe 45.23.24.52-5 Roboty odwadniające 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 5.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 5.5. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy i projektanta. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.7. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.8. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.9. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233140-2
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium.
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30