Wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja i przebudowa obiektów użyteczności publicznej wraz z modernizacją i usprawnieniem źródeł ciepła i energii na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Starogardu Gdańskiego – Term

Order Newsletter: 2017 Position: 9618 (oferta nr 3158303)

Client
Gmina Bobowo
State
pomorskie
Address
83-212 Bobowo, ul. Gdańska 12 12
Phone
058 5621766 w. 42
E-Mail
ug_bobowo@wp.pl
Created
2017-01-17

Gmina Bobowo

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Bobowo ul. Gdańska 12 12 83-212 Bobowo pomorskie tel. 058 5621766 w. 42 REGON 19167567500000

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja i przebudowa obiektów użyteczności publicznej wraz z modernizacją i usprawnieniem źródeł ciepła i energii na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Starogardu Gdańskiego – Term

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na kompleksowej termomodernizacji budynku szkoły w Bobowie zlokalizowanego przy ulicy Gdańskiej 81 w ramach projektu pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej wraz z modernizacją i usprawnieniem źródeł ciepła i energii na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Starogardu Gdańskiego oraz przebudowie i adaptacji budynku szkoły w ramach projektu pn. Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego. 3.2.Przedsięwzięcie realizowane z udziałem środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Energia, Działanie 10.2 Efektywność energetyczna oraz Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.01. Edukacja przedszkolna. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zakresy: 3.2.1. Zakres robót nr 1 – Termomodernizacja budynku szkoły w Bobowie: •Ocieplenie ścian wraz z ich przygotowaniem do ocieplenia, •Ocieplenie dachu wraz z wymianą konstrukcji dachowej, •Zmiana pokrycia dachowego, •Przebudowa przewodów kominowych oraz innych niezbędnych elementów obiektu, koniecznych do prawidłowego wykonania i eksploatacji, •Ocieplenie poddasza wraz z wymianą konstrukcji, •Ocieplenie stropów wraz z przygotowaniem (wzmocnienie lub wymiana elementów konstrukcyjnych), •Ocieplenie podłóg na gruncie, •Ocieplenie fundamentów wraz z przygotowaniem i niezbędnym wzmocnieniem, •Wymiana stolarki okiennej, •Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, •Modernizacja instalacji sanitarnych – instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej, •Modernizacja instalacji elektrycznej – rozdzielnica główna, okablowanie, oprawy i osprzęt, instalacja fotowoltaiczna wraz z montażem paneli fotowoltaicznych, instalacja odgromowa, •Montaż orynnowania, rynny i rury spustowe, 3.2.2.Zakres robót nr 2 – Przebudowa i adaptacja w ramach „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego”: •Przebudowa i adaptacja części parterowej – dwa oddziały przedszkolne, •Przebudowa wejścia do budynku na poziom parteru od strony wschodniej, •Przebudowa toalet na poziomie parteru, •Przebudowa instalacji sanitarnych i elektrycznych na parterze, •Nowa podłoga na gruncie, •Demontaż starej wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej – montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej. 3.2.3.Zakres robót nr 3 – Przebudowa i modernizacja pozostałych kondygnacji wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych: •Przebudowa i adaptacja II piętra – dwie klasy, •Przebudowa i modernizacja instalacji sanitarnych i elektrycznych nieujętych w pkt 3.2.1 oraz 3.2.2 (pozostałych), •Przebudowa komunikacji pionowej wraz z montażem platformy, •Przebudowa toalet na poziomie I piętra, •Przebudowa wejść do budynku od strony wschodniej, •Montaż instalacji ppoż. wraz z oznakowaniem ppoż., •Oczyszczenie elewacji zewnętrznej z uzupełnieniem spoin (renowacja elewacji), •Odgrzybienie i osuszenie ścian 3.3.Szczegółowy opis zamówienia opisany został za pomocą: •Niniejszej SIWZ wraz z załącznikiem nr 1 do SIWZ •Dokumentacji budowlano-wykonawczej : projekt wykonawczy branża architektoniczna, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, instalacje c.o., •Audyt energetyczny budynku szkoły w Bobowie przy ul. Gdańskiej 81, •Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, •Przedmiarów. 3.4.Wariantowe stosowanie materiałów 3.4.1.Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w: dokumentacji budowlano - wykonawczej, audycie energetycznym, kosztorysie ofertowym z przedmiarem robót oraz specyfikacjach technicznych należy traktować jako rozszerzenie opisu robót. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)”. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. takie parametry i jednostki jak: długość, szerokość, wysokość, kubatura, itd.) oraz wybrane cechy jakościowe , które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.) 3.4.2.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego 3.5.Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu będącego przedmiotem robót. Zaleca się dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej terenu robót, w celu zapoznania się z warunkami wykonania zamówienia. Wizja lokalna stanowi funkcję pomocniczą przy prawidłowej wycenie przedmiotu zamówienia i umożliwia uwzględnienie przez Wykonawcę wszystkich uwarunkowań wynikających z realizacji zamówienia w obiekcie szkolnym. Termin wizji ustala się na dzień: 24 stycznia 2017 r. godz. 10:00 Szkoła w Bobowie ul. Gdańska 81. Odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest fakultatywne. Osoby, które przybędą na wizję zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Tryb udzielania wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia został określony w Rozdziale 8 SIWZ. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela wyjaśnień dotyczących treści SIWZ. 3.6.Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wynikające z art. 29 ust. 3a Prawo zamówień Publicznych 3.6.1.Stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) w zakresie robót budowlanych wynikających z dokumentacji i kosztorysu ofertowego. 3.6.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności ogólnobudowlane w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane tj. tych które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. 3.6.3. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami). 3.6.4.Warunek ten zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub oddelegowanie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników, jak również poprzez zawarcie umowy o pracę tymczasową na podstawie ustawy z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnieniu pracowników tymczasowych (Dz. U. Nr 166, poz. 1608 ze zm.). 3.6.5.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: •żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, •żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, •przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania pracy. 3.6.6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót złożył Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.6.1. 3.6.7.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane kopie umowy/umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w pkt. 3.6.1. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. 3.6.8.W przypadku ustania, w okresie trwania umowy, stosunku pracy wobec któregokolwiek z pracowników realizujących zamówienie, o których mowa wyżej i zatrudnienia w jego miejsce innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu stosownego oświadczenia o zatrudnieniu nowego pracownika mającego realizować przedmiot zamówienia. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany pracownika 3.6.9.Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących czynności o których mowa w pkt. 3.6.1. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności o których mowa w pkt. 3.6.1. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy , w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu .

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 9.1.Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 ). 9.2.Wadium powinno być wniesione do dnia 01.02.2017 r. do godziny 10:00, oraz musi obejmować okres zwi

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30