Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Siedlce

Order Newsletter: 2017 Position: 9629 (oferta nr 3158314)

Client
Gmina Miasto Siedlce
State
mazowieckie
Address
08110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
Phone
25 794 37 86
Fax
25 794 37 18
Created
2017-01-17

Gmina Miasto Siedlce

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasto Siedlce Skwer Niepodległości 2 08110 Siedlce mazowieckie tel. 25 794 37 86 fax. 25 794 37 18

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Siedlce

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic na terenie miasta Siedlce. Zamówienie obejmuje: a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, b) remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych i kamiennych (trylinka, bloczki, kostka i kamień polny) c) wypełnienie szczelin, szwów i pęknięć elastyczną masą zalewową d) frezowanie nawierzchni bitumicznych (likwidacja garbów, kolein). 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w kosztorysie ofertowym i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Podane ilości robót w kosztorysie ofertowym są określone w przybliżeniu w oparciu o ilości wykonanych robót w poprzednich latach i mogą ulec zmianie. 4. Na roboty wyszczególnione w kosztorysie ofertowym Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia częściowe według potrzeb Zamawiającego. 5. Zlecenia będą określały rodzaj robót, lokalizację, przybliżony obmiar zlecanych remontów oraz termin wykonania. 6. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do robót w ciągu 5 dni od daty otrzymania zlecenia częściowego. 7. Przewiduje się roboty awaryjne w ilości 2% robót wyszczególnionych w przedmiarze a dotyczących remontu ulic, których realizacja następuje w czasie zaoferowanym w ofercie od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego do kierownika robót wyznaczonego przez Wykonawcę. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie poszczególnych zleceń częściowych będzie wyliczane poprzez pomnożenie ilości zlecanych i wykonanych robót i cen jednostkowych zgodnych z kosztorysem ofertowym. 9. Okres gwarancji na remonty ulic – 12 miesięcy. 10. Największą ilość robót remontowych przewiduje się w okresie wiosennym. 11. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) wymaga, aby 20% pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane na przedmiotowej inwestycji w okresie realizacji umowy było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca złożył w terminie do 14 dni od podpisania umowy, oświadczenie o zatrudnieniu przy wykonywaniu usługi pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy wykonywaniu zadania, w tym osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników, wysokości wynagrodzenia) kopie umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi prace (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu lub zanonimizowanych kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233140-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 01.02.2017r. do godz. 09:45 wnieść wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30