„DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY GIMNAZJUM IM JANA PAWŁA W DALESZYCACH W OKRESIE OD 02.01-31.12.2017 r.”

Order Newsletter: 2017 Position: 9667 (oferta nr 3158352)

Client
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
State
świętokrzyskie
Address
26021 Daleszyce, ul. Henryka Sienkiewicza
Phone
0-41 3020700
Fax
0-41 3020703
Created
2017-01-17

Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach ul. Henryka Sienkiewicza 26021 Daleszyce świętokrzyskie tel. 0-41 3020700 fax. 0-41 3020703

I.2) Type of contracting: inny: Jednostka Oświatowa - Gimnazjum

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY GIMNAZJUM IM JANA PAWŁA W DALESZYCACH W OKRESIE OD 02.01-31.12.2017 r.”

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wg asortymentu z podziałem na pakiety: PAKIET NR 1 – mrożonki, PAKIET NR II – ryby , PAKIET NR III – produkty mleczarskie, PAKIET NR IV – pieczywo, PAKIET NR V – jaja, PAKIET NR VI – produkty przemiału zbóż, PAKIET NR VII – olej, PAKIET NR VIII– mięso-wędliny, PAKIET IX – drób, PAKIET NR X – owoce i warzywa, PAKIET NR XI – różne produkty spożywcze. Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy roku. Miejsce realizacji zamówienia – magazyny stołówki szkolonej Gimnazjum w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11 b. Sposób realizacji –zamówienia częściowe, wielkość dostawy uzależniona będzie od potrzeb stołówki i ustalana na bieżąco z intendentką stołówki w trakcie realizacji umowy. Formularze cenowe określają ilość produktów, jakie winny być dostarczone w okresie 12 miesięcy. Ilości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Zestawienie zamawianych produktów w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 15331170-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information