Zakup paliw dla Urzędu Miejskiego w Siedliszczu i jednostek podległych

Order Newsletter: 2017 Position: 12649 (oferta nr 3161333)

Client
Urząd Gminy w Siedliszczu
State
lubelskie
Address
22130 Siedliszcze, ul. Szpitalna
Phone
825 692 284
Fax
825 692 202
Created
2017-01-23

Urząd Gminy w Siedliszczu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Gminy w Siedliszczu ul. Szpitalna 22130 Siedliszcze lubelskie tel. 825 692 284 fax. 825 692 202

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup paliw dla Urzędu Miejskiego w Siedliszczu i jednostek podległych

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Kody CPV Słownik główny 09.13.41.00-8 Olej napędowy 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa Przedmiotem zamówienia jest tankowanie pojazdów, maszyn i urządzeń będących w dyspozycji Urzędu Miejskiego w Siedliszczu oraz jednostek podległych wg szacunkowych potrzeb: Olej napędowy – 28 tys. litrów na rok Benzyna bezołowiowa Pb 95 – 7 tys. litrów na rok Benzyna bezołowiowa PB 98 – ok. 400 litrów na rok Tankowanie odbywać się będzie w stacji paliw wskazanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym. Do prawidłowego przygotowania oferty wykonawca poda odległość wyrażoną w kilometrach w jedną stronę od siedziby Urzędu Miejskiego w Siedliszczu przy ul. Szpitalnej 15A do stacji, w której będzie prowadzona sprzedaż paliw (odległość ta nie może być większa niż 20 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Siedliszczu). Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich. Płatność dokonywana będzie każdorazowo po wykonanej dostawie i wystawieniu faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych paliw w stosunku do wartości szacunkowych, dostosowując je do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że podana ilość nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będzie podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09134100-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information