Wykonanie trawnika sportowo - rekreacyjnego na części terenu działki nr 257/5 w Iwinach, gmina Siechnice

Order Newsletter: 2017 Position: 12663 (oferta nr 3161347)

Client
Burmistrz Siechnic
State
dolnośląskie
Address
55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
Phone
71 391 91 01
Fax
71 786 09 07
Created
2017-01-23

Burmistrz Siechnic

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Burmistrz Siechnic ul. Jana Pawła II 12 55011 Siechnice dolnośląskie tel. 71 391 91 01 fax. 71 786 09 07

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie trawnika sportowo - rekreacyjnego na części terenu działki nr 257/5 w Iwinach, gmina Siechnice

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Wykonawca w ramach udzielonego mu zlecenia zobowiązany będzie do wykonania wszystkich niezbędnych robót obejmujących w szczególności:1)Geodezyjne wytyczenie w terenie obszaru boiska wraz z inwentaryzacją wysokościową.2)Mechaniczne usunięcia darni wraz z systemem korzeniowym do głębokości 10cm na obszarze projektowanego boiska wraz z usunięciem biomasy (na obszarze ok. 350m2 darń jest już usunięta).3)Bronowanie broną talerzową i plantowanie terenu pod nowy trawnik wraz ze wzbogaceniem podłoża dodatkiem piasku frakcji 0-2 poprawiającego przepuszczalność podłoża.4)Dowiezienie, ułożenie i zagęszczenie 8-10cm warstwy piasku płukanego frakcji 0-2mm wraz z wyprofilowaniem spadków umożliwiających odpływ wód opadowych.5)Dowiezienie, rozłożenie i zagęszczenie minimum 10-15cm warstwy mieszanki humusu i piasku poprawiającego przepuszczalność podłoża jako bezpośredniej warstwy podłoża pod nowy trawnik tak, żeby finalnie boisko osiągnęło wysokość rzędnej 126,0mnpm. Dopuszcza się także najpierw rozłożenie warstwy humusu a następnie wykonanie piaskowania. Uwaga należy uwzględnić naturalne osiadanie warstwy gleby.6)Wykonanie badań laboratoryjnych ułożonej warstwy humusu celem określenia jej parametrów (pH, granulacja, zawartość mikroelementów) między innymi dla potrzeb przyszłego nawożenia.7)Wykonanie nawożenia polepszającego parametry podłoża z humusu.8)Wykonanie nowego, odpornego na intensywne użytkowanie trawnika, wariantowo jako:a)Trawnika dywanowego sianego.b)Trawnika dywanowego układanego z rolki.9)Monta tulei do osadzenia bramek do piłki nożnej (bez montażu bramek) oraz dostawę i montaż w narożnikach boiska rurek aluminiowych do montażu chorągiewek.10)Utrzymanie i pielęgnację (podlewanie, koszenie, wałowanie, itp.) wykonanego trawnika do czasu pierwszego koszenia.11)Wykonanie pierwszego koszenia trawy na wysokość 4-7cm.12)Wykonanie dosiewek w miejscach gdzie trawa nie wzeszła – Zamawiający oczekuje że trawa wzejdzie na minimum 90% powierzchni nowo zakładanego trawnika.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 1 A Opis przedmiotu zamówienia i DOKUMENTACJA załączona do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika budowy koniecznego do realizacji zamówienia jak również jego codzienną obecność podczas wykonywania robót oraz kierowników robót.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:1)bezpośredni nadzór nad robotami – osoba posiadająca wiedze z zakresu agrotechniki,2)Wszyscy operatorzy sprzętu, którzy będą pracowali przy przedmiotowej inwestycji.Każdorazowo na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca we wskazanym terminie zobowiązuje się do złożenia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnianiu na umowę o pracę pracownika/ów świadczącego/ych wymienione w ofercie prace. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy, którego ofertę najwyżej ocenił, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzień ich złożenia.Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy – sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji.Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie prace opisane w przedmiotowym postępowaniu.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią załącznik do niniejszej SIWZ.W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis „lub równoważne”. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacja i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.Termin zalecanej wizji w terenie w dniu 07.12.2016 r. w godzinach od 10:00 do 11:00 – zebranie wykonawców o godzinie 10:00 w miejscu: Iwiny, ul. Zaciszna – wejście na teren działki). Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia:1)z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.);2)zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania robót do czasu odbioru końcowego.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45112720-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information