Nadzór inwestorski – Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze – Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów (ul.Lubuska 11, działka nr 383 /7, obręb 32 Zielona Góra ) realizowana w ramach zadania pn : „Termomodernizacja obiekt

Order Newsletter: 2017 Position: 12678 (oferta nr 3161362)

Client
Urząd Miasta
State
lubuskie
Address
65424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
Phone
0684564100,4564406 do 08
Fax
068 4564155, 4564455
Created
2017-01-23

Urząd Miasta

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miasta ul. Podgórna 22 65424 Zielona Góra lubuskie tel. 0684564100,4564406 do 08 fax. 068 4564155, 4564455 REGON 65423300000

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Nadzór inwestorski – Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze – Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów (ul.Lubuska 11, działka nr 383 /7, obręb 32 Zielona Góra ) realizowana w ramach zadania pn : „Termomodernizacja obiekt

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Nadzór Inwestorski - „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze – Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów (ul. Lubuska 11, działka nr 383/7, obręb 32 Zielona Góra) w ramach zadania pn „Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielonej Góry – Miasto Zielona Góra Zielonej Góry” i obejmuje:a) nadzór nad procesem projektowania budowlanego i odbiór dokumentacji projektowej, a w szczególności: - koordynacja procedurą uzgodnień formalno-prawnych stron kontraktu budowlanego zakresie projektowania budowlanego,- bieżący monitoring prac projektowych,- inicjowanie i kreatywny udział w naradach roboczych stron zaangażowanych w prace projektowe,- merytoryczne wsparcie Zamawiającego w rozwiązywaniu spraw problemowych dotyczących procesu projektowania inwestycji,- koordynacja procedurą odbioru prac projektowych, w tym weryfikacja i sprawdzenie dokumentacji projektowej; b) nadzór nad robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, a w szczególności:- nad wykonaniem termomodernizacji Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze (ociepleniem: ścian zewnętrznych, cokołu, stropodachu, częściową wymianą okien i drzwi, modernizację instalacji c.w.u. (zastosowanie kolektorów słonecznych i zastosowanie baterii energooszczędnych), modernizację instalacji c.o. (wymianę częściową grzejników oraz sterowanie energią za pomocą systemu zarządzania opartego o elektrozawory sterujące zamykaniem lub otwieraniem obwodu grzewczego poprzez pomiar temperatury w każdym pomieszczeniu w części administracyjno – biurowej), modernizację instalacji oświetlenia wewnętrznego istniejącego polegającą na wymianę źródeł światła na LED-owe oraz częściową wymianę opraw oświetleniowych wraz z wprowadzeniem instalacji fotowoltaicznej; c) nadzór przyrodniczy (ptaki, nietoperz) ma polegać na kontroli i nadzorowani przez doświadczonego specjalistę przyrodnika postępu prac budowlanych i remontowych w taki sposób, aby nie naruszały one obowiązujących w Polsce przepisów ochrony przyrody i środowiska a w szczególności: - dopilnowanie wykonania na obiekcie DPS-u zabezpieczenia przez Wykonawcę szczelin, dylatacji i nisz, szczególnie pod parapetami okiennymi, w celu uniemożliwienia ptakom gniazdowania w terminie do końca lutego 2017 roku, a następnie dopilnowanie wykonania kompensacji przyrodniczej, - udzielenie pomocy Wykonawcy przy wypełnieniu wniosku do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (RDOŚ) w Gorzowie Wlkp., w celu uzyskania zezwolenia na zniszczenie siedliska chronionych gatunków ptaków, w związku z zamiarem podjęcia przeprowadzenia prac termomodernizacyjnych na obiekcie DPS-u, - nadzór przyrodniczy nad wywieszeniem zastępczych skrzynek (budek) - określenie miejsca i metody montowania na elewacji budynku, - współpraca z Wykonawcą robót oraz uzgadnianie z Zamawiającym zakresu działań dotyczących realizowania przedmiotu zamówienia, - uczestnictwo w naradach koordynacyjnych i odbiorach końcowych nadzorowanych robót, - reprezentowanie Zamawiającego w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu umowy przed organami administracji, - sporządzenie i dostarczenie sprawozdania końcowego z przeprowadzonego nadzoru przyrodniczego, d) nadzór nad robotami objętymi zadaniem jw. w czasie trwania okresu gwarancji tj. 42 miesięcy i 6 miesięcy rękojmi od daty odbioru końcowego robót. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: - programu funkcjonalno-użytkowego dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów, ul. Lubuska 11, 65-265 Zielona Góra, - oceny stanu zasiedlenia przez ptaki i nietoperze objęte ochroną gatunkową w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 stanowiącymi załączniki nr I.5 do SIWZ (załączniki nr I.5.A – I.5.B do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumencie, o którym mowa w pkt 3.3. SIWZ. 4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 42 miesiące od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 6. Ze względu na charakter usługi, Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71247000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30