Order Newsletter: 2017 Position: 12691 (oferta nr 3161375)
I.1) Name and address: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ul. Robotnicza 12 49300 Brzeg opolskie tel. 774 169 950 fax. 774 169 952 NIE DOTYCZY
I.2) Type of contracting: administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Usługa serwisowa sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brzeg stanowiącego własność TAURON Dystrybucja S.A.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej sieci oświetlenia drogowego Gminy Brzeg i prowadzenie jej w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z obowiązującymi przepisami w roku 2017. Zakres rzeczowy zamówienia będzie obejmował: 1. Oględziny sieci oświetlenia drogowego. 2. Wykonanie wymaganych pomiarów w sieci oświetlenia drogowego. 3. Wymiana niesprawnych źródeł światła. 4. Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany. 5. Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej. 6. Utrzymywanie tabliczek zaciskowo – bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych. 7. Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.). 8. Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach. 9. Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy. 10. Bieżąca kontrola i utrzymanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających. 11. Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych przekaźników zmierzchowych. 12. Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych. 13. Prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt 12. 14. Utrzymywanie opraw w należytej czystości.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50232100-1
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: source procurement
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information