Order Newsletter: 2017 Position: 12718 (oferta nr 3161402)
I.1) Name and address: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie al. Łukasza Cieplińskiego 4 35010 Rzeszów podkarpackie tel. 178 501 776 fax. 178 501 701
I.2) Type of contracting: administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa paliw płynnych
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę paliw płynnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie w okresie od zawarcia umowy – lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 2) Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: – benzynę bezołowiową Pb 95 w ilości - nie więcej niż 16.000 litrów – olej napędowy standardowy w ilości - nie więcej niż 64.300 litrów 3) Warunki zakupu paliwa: a) tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych, b) tankowanie do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego 4) Rozliczanie za zakup paliw dokonywane będzie na podstawie kart. 5) Wykonawca w terminie 15 dni od dnia przedłożenia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, wyda 2 imienne karty na osoby wyznaczone przez Zamawiającego, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju, 23 karty na numery rejestracyjne samochodów służbowych Zamawiającego oraz 3 karty stanowiące rezerwę. 6) Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamawiający akceptuje taką sytuację gdy w przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia z sprzedaży danej stacji można będzie dokonywać transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji modernizowanej. 7) Wykonawca zapewni Zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy tankowanie paliwa w sieci stacji na terenie całego kraju. 8) Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacjach paliw Wykonawcy w momencie tankowania paliw przez Zamawiającego pomniejszone o wskaźnik obniżki cen podany w ofercie. 9) Wykonawca zapewni tankowanie bezgotówkowe z 2-tygodniowym okresem rozliczeniowym (od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia każdego miesiąca). 10) Przy każdym tankowaniu system musi wymagać podania numeru PIN karty oraz stanu licznika przebiegu tankowanego samochodu. 11) Zamawiający wymaga przedstawiania zestawienia tankowań do danej faktury pogrupowanego według numerów rejestracyjnych samochodów z sumowaniem ilości zatankowanego paliwa w danym okresie rozliczeniowym i jego wartością. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytułu wyczerpania wartości zamówienia.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09132100-4
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information