"Dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2017r."

Order Newsletter: 2017 Position: 12728 (oferta nr 3161412)

Client
Gminny Zakład Komunalny
State
mazowieckie
Address
09520 Łąck, ul. Brzozowa 1
Phone
24 26 14 501
Fax
24 26 14 131
Created
2017-01-23

Gminny Zakład Komunalny

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gminny Zakład Komunalny ul. Brzozowa 1 09520 Łąck mazowieckie tel. 24 26 14 501 fax. 24 26 14 131

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: "Dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2017r."

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2017 r. benzyna bezołowiowa Pb 95 – 1 024 l benzyna bezołowiowa Pb 98 – 270 l olej napędowy ON – 27 204 l olej napędowy ON o liczbie cetanowej min. 55 – 3 016 l paliwa gazowe – 2 955 l Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliw. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, w formie bezgotówkowej. Rozliczenie zakupów dokonywane będzie w następujących okresach, tj.: 1. od 01. do 15 dnia każdego miesiąca kalendarzowego 2. od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury dla Zamawiającego po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego. Każdorazowo do faktury VAT Wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę dokonania transakcji, ilość i rodzaj paliwa, jego cenę jednostkową, wartość zakupu przed i po upuście, nazwę , numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji. lub Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych produktów lub usług. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart flotowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa według obowiązujących norm a także zgodność z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 09 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r Poz. 1680). Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Łącku, ul. Brzozowa 1. Wykaz samochodów służbowych Zamawiającego, z wyszczególnieniem marek i numerów rejestracyjnych, oraz urządzeń będzie stanowił załącznik do umowy. Zamawiający dokonywać będzie zakupów w stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu. Przedmiot zamówienia został określony wg słownika 2008 Kod CPV: 09.13.21.00 - 4 – benzyna bezołowiowa Kod CPV: 09.13.41.00 - 8 – olej napędowy Kod CPV: 09.12.00.00 - 6 – paliwa gazowe

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09132100-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information