Order Newsletter: 2017 Position: 12739 (oferta nr 3161423)
I.1) Name and address: Gmina Sędziszów Małopolski ul. Rynek 1 39120 Sędziszów Małopolski podkarpackie tel. 17 22 16 001 fax. 17 22 16 313
I.2) Type of contracting: administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH O NAWIERZCHNI TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wbudowanie kruszywa drogowego łamanego o ciągłym uziarnieniu frakcji 0 – 31,5 mm; kruszywa drogowego łamanego frakcji 20 – 31,5 mm oraz kruszywa drogowego łamanego grubego frakcji 31,5 – 63 mm o łącznej ilości 3 000,00 ton z przeznaczeniem na remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni tłuczniowej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski. 2. Zakres zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje załadunek kruszywa z miejsca jego składowania i wbudowanie kruszywa łamanego stanowiącego własność Zamawiającego na odcinki dróg gminnych i wewnętrznych wskazane przez Zamawiającego. Potwierdzeniem ilości załadowanego kruszywa będzie wydruk z urządzenia wskazującego wagę załadowanego kruszywa. 3. Miejscem składowania kruszywa jest plac przy ulicy Kolbuszowskiej w Sędziszowie Małopolskim (dawniej, ciepłownia) – lokalizacja w załączniku do SIWZ. 4. Zamawiający ustalał będzie zakres robót w formie pisemnych zleceń (faks lub poczta elektroniczna) obejmujących remonty poszczególnych dróg z podaniem terminu ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu zlecenia przystąpić do wykonania remontów zgodnie z terminem wskazanym w formularzu oferty – Formularz ofertowy (czas reakcji) oraz do zakończenia robót w terminie określonym w zleceniu. Miejsce wykonania remontu i zakres robót wskazane będą każdorazowo przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233142-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30