„Budowa windy osobowej w budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21”

Order Newsletter: 2017 Position: 28597 (oferta nr 3177306)

Client
Prokuratura Okręgowa w Świdnicy
State
dolnośląskie
Address
58100 Świdnica, ul. 1 Maja 21
Phone
74 850 34 00
Fax
748 520 257
Created
2017-02-20

Prokuratura Okręgowa w Świdnicy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy ul. 1 Maja 21 58100 Świdnica dolnośląskie tel. 74 850 34 00 fax. 748 520 257 REGON 56980000000

I.2) Type of contracting: inny:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Budowa windy osobowej w budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowej windy osobowej w budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy ul. 1 Maja 21. 2. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót: 1) budowlanych, które zostaną wykonane w ramach zadania inwestycyjnego; 2) przygotowawczych związanych z projektem budowy windy osobowej; 3) malarskich, w ramach zadania inwestycyjnego; 4) budowlanych, które zostaną wykonane w ramach dostawy, dźwigu wraz z konstrukcją nośna szybu, urządzeniami maszynowymi oraz obudową szybu na podstawie sporządzonej przez wykonawcę dokumentacji rejestrowej, zatwierdzonej przez Urząd Dozoru Technicznego dla powyższego zadania; 5) robót elektrycznych w ramach zadania; 6) wentylacyjnych. 3. Zakres prac budowlanych obejmuje między innymi: 1) demontaż stropów podwieszanych w miejscach montażu szybu windowego; 2) wykonanie niezbędnych przekuć, przebić, wyburzeń, itp.; 3) rozbiórka tymczasowej konstrukcji uzupełniającej w stropach; 4) sprawdzenie stanu technicznego stropów w obszarze projektowanej windy; 5) wbudowanie, w wykonanych otworach dźwigu osobowego z samonośną konstrukcją; 6) wykonanie robót wykończeniowych, tj. uzupełnienie tynków, glazury, malatury, itp.; 7) wykonanie zasilania dźwigu, uziemienia, oświetlenia szybu, doprowadzenie sygnału telefonicznego do interkom-u windy; 8) przeprowadzenie czynności certyfikacji windy oraz uzyskanie decyzji o jej dopuszczeniu do użytkowania. 4. Zakres robót elektrycznych obejmuje między innymi: 1) zasilanie projektowanej windy należy wykonać z główniej rozdzielnicy elektrycznej budynku przewodem typu YDYżo 5x4 mm2; 2) dla potrzeb zabezpieczenia projektowanego obwodu zasilającego windę w głównej rozdzielnicy elektrycznej budynku należy zabudować dodatkowe zabezpieczenie w postaci rozłącznika bezpiecznikowego typu R303 (bądź równoważnego) wyposażonego wkładki bezpiecznikowe 3 x20A; 3) dla potrzeb zasilania oświetlenia szybu windy z rozdzielnicy piętrowej zabudowanej na poziomie przyziemia należy ułożyć przewód typu YDYżo 4x1,5 mm2; 4) dla potrzeb zabezpieczenia projektowanego obwodu oświetlenia w rozdzielnicy piętrowej należy zabudować zabezpieczenie w postaci wyłącznika instalacyjnego typu S301 B10A (bądź równoważnego); 5) w podszybiu należy wyprowadzić uziemienie w postaci bednarki ReZN 30x4 mm, do której podłączone będą prowadnice szybu; 6) na suficie każdej kondygnacji w miejscu projektowanego szybu windowego istniejące oprawy oświetleniowe, które należy przesunąć. 5. Ze względu na częściowo wykonany już zakres robót wynikający z budowy dźwigu w opracowaniu przyjęto dźwig osobowy, platformowy z samonośną, stalową konstrukcją szybu obudowaną pełnymi oraz przeszklonymi panelami o następujących parametrach: 1) wymiary kabiny: 1000 x (szer.) x 1200 (gł.) x 2100 (wys.)mm 2) rodzaj kabiny: przelotowa kątowa; 3) wykończenie kabiny: stal plastykowana; 4) wymiary konstrukcji samonośnej: 1570 (szer.) x 1600 (gł.)mm; 5) drzwi kabinowe/ przystankowe: automatycznie centralne, 750 x 2000 mm 6) napęd: hydrauliczny; ; 7) udźwig: 350 kg/3 os; 8) ilość przystanków: 5; 9) prędkość jazdy: ~ 0,15m/s; 10) moc silnika: 1,5 kW, (In= 10A, Ist=15A), Un=~230V; 11) gł. podszybia: 150 mm; 12) wys. ostatniej kondygnacji: 2600 mm; 13) sterowanie: mikroprocesorowe; 14) położenie maszynowni: napęd i sterowanie umieszczone w szafie 800 (szer.) x 450 (gł.) x 1370 (wys.) mm. Konstrukcja dźwigu samonośna do obudowania szkłem bezpiecznym. Wykończenie kabiny ze stali plastykowanej w kolorze zgodnym z paletą barw producenta. Drzwi kabinowe i przystankowe automatyczne teleskopowe 4 panelowe z blachy plastykowanej w kolorze zgodnym z paletą barw producenta (standard). Podłoga z wykładziny antypoślizgowej, oświetlenie sufitowe punktowe LED, wyświetlacz piętrowy w kabinie, na ścianie bocznej okrągły pochwyt z blachy nierdzewnej. Przycisk na panelu dyspozycji w kabinie i na przystankach z oznaczeniami Braille a. Sterowanie jazdą kabiny, zarówno z kasety wezwań na przystanku jak i z kasety dyspozycji w kabinie jest automatyczne poprzez jednokrotne naciśnięcie przycisku piętra docelowej jazdy (tak jak w dźwigu osobowym). Ze względów ewakuacyjnych, w przypadku awarii zasilania, możliwość samodzielnego sprowadzania platformy na przystanek parteru wraz z otwarciem drzwi. 6. Fundament pod konstrukcję dźwigu: Fundament wykonany wg pierwotnego projektu – nie przewiduje zmian. Uwaga! W przypadku innych wymagań dostawcy dźwigu, fundament pod szyb adaptować do wytycznych dostawcy dźwigu. Roboty wykonać po uprzednim skontaktowaniu się z autorami opracowania, projektantem branży konstrukcyjnej. 7. Szczegółowy zakres robót określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy oraz Przedmiar Robót.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 42416100-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30