Order Newsletter: 2017 Position: 28600 (oferta nr 3177309)
I.1) Name and address: Urząd Miasta i Gminy Myślenice Rynek 42591 32400 Myślenice małopolskie tel. 126 392 300 fax. 126 392 305 REGON 52549300000
I.2) Type of contracting: administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa gadżetów reklamowych dla Gminy Myślenice
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w związku z czym zamówienie dzieli się na następujące części: część zamówienia nr 1 obejmuje dostawę 1 zewnętrznych banków energii 50 st 2 zestawów podróżnych zewnętrznych banków energii 50 szt. 3 smyczy 2000 szt. 4 długopisów 500 szt. 5 notesów reklamowych na lodówkę 500 szt. 6 kubków reklamowych 200 szt. 7 świecących opasek na buty do biegania 100 szt. 8 latawców z lekkim stelażem 100 szt. 9 zestawów piśmiennych 100 szt. 10 ręczników sportowy w etui 50 st. 11 butelek z koszyczkiem Tutti frutti 50 szt. 12 butelek Flow 50 szt. 13 worków sportowych 50 szt. 14 magicznych piłek w dwóch kolorach 300 szt. 15 worków ze sznurkiem do samodzielnego malowania-ozdabiania 300 szt. 16 jabłuszek zjazdowych 300 szt. 17 zestawów do robienia baniek mydlanych 300 szt. 18 kolorowych latawców dla dzieci 300 szt. 19 bransoletek silikonowych 500 szt. 20 opasek - frotek na nadgarstek 500 szt. 21 skakanek 100 szt. 22 Smart Watch 3.0 z funkcją rozmów głosowych 50 szt. 23 portfeli z ochroną przed kradzieżą 25 szt. 24 portfel damski z ochroną przed kradzieżą 25 szt. 25 pasów biegowych biodrowych 50 szt 26 pasów biegowych biodrowych z odblaskami 50 szt. 27 piór kulkowych stalowych 50 szt. część zamówienia nr 2 obejmuje dostawę 1 koszulek do biegania damskich i męskich 300 szt. 2 kominów termoaktywnych 300 szt. część zamówienia nr 3 obejmuje dostawę 1 czapek zimowych z pomponem 150 szt.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39294100-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30