Najem urządzeń wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi w celu wdrożenia PROGRAMU Higieny dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie

Order Newsletter: 2017 Position: 28614 (oferta nr 3177323)

Client
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
State
mazowieckie
Address
05800 Pruszków, ul. Armii Krajowej 42404
Phone
227 588 002
Fax
227 287 138
Created
2017-02-20

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 42404 05800 Pruszków mazowieckie tel. 227 588 002 fax. 227 287 138 REGON 31029000000

I.2) Type of contracting: inny:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Najem urządzeń wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi w celu wdrożenia PROGRAMU Higieny dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest najem Urządzeń, oraz zapewnienie materiałów eksploatacyjnych (w tym środków chemicznych) do prawidłowego używania Urządzeń zgodnie z ich przeznaczeniem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wdrożenia i rozwoju opracowanego PROGRAMU Higieny w Obiektach SPZ ZOZ w Pruszkowie. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do obsługi serwisowej w obiektach Zamawiającego w zakresie kontroli jakości i poprawności realizacji Programu Higieny poprzez realizację następujących czynności: a. opracowanie i przeprowadzenie audytu wymagań techniczno-technologicznych w obiektach, potrzebnego do zaprojektowania czynności niezbędnych do prawidłowego doboru urządzeń oraz materiałów eksploatacyjnych (w tym środków chemicznych) do ich prawidłowego zastosowania, b. przekazania dokumentacji informacyjno-szkoleniowej niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego użytkowania urządzeń, c. przeprowadzenia szkolenia początkowego i cyklicznych szkoleń uzupełniających dla personelu Zamawiającego w oparciu o indywidualny program szkoleniowy przygotowany przez Wykonawcę w ramach realizacji Programu Higieny, d. cyklicznych przeglądów serwisowo-technologicznych celem bieżącej kontroli poprawności, jakości i bezpieczeństwa funkcjonowania wynajmowanych Urządzeń i materiałów eksploatacyjnych stosowanych do ich używania, w ramach realizacji opracowanego Programu Higieny zgodnie z harmonogramem i zakresem czynności uzgodnionym z Zamawiającym , e. monitorowania i raportowania procesu sprzątania wykonywanego przez Zamawiającego przy pomocy wynajmowanych Urządzeń, wymaganych w Obiekcie zgodnie z harmonogramem i zakresem raportowania uzgodnionym z Wynajmującym. f. bieżącego eliminowania błędów i usterek oraz optymalizacji opracowanego programu w celu zapewniania Zamawiającemu oczekiwanych rezultatów końcowych związanych z używaniem Urządzeń zgodnie z założeniami niniejszej umowy. Koszty usług serwisowych zostały wliczone w cenę miesięcznego abonamentu; 1. Szkolenie wdrożeniowe użytkowników zakończone certyfikatem imiennym potwierdzającym zdobytą wiedzę i umiejętności. 2. Monitoring sprawności Programu Higieny czyli: • szkolenia uzupełniające użytkowników; 1 na 6 miesięcy • regularne wizyty serwisowe/audytowe; 1 na miesiąc • doradztwo technologiczne i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych; w zależności od potrzeb • uzupełnienie i aktualizacja dokumentacji i materiałów informacyjnych; w zależności od potrzeb • opiekun kontraktu; osoba dedykowana do kontaktu ze strony Wykonawcy 3. Naprawy awarii; usunięcie awarii w czasie do 48 godzin od momentu zgłoszenia 4.Przegląd techniczny urządzeń; co najmniej 1 przegląd rocznie

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90910000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30