Order Newsletter: 2017 Position: 28624 (oferta nr 3177333)
I.1) Name and address: Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia ul. Kapelanka 60 60 30-347 Kraków małopolskie tel. 012 4232088 fax. 012 4232088 REGON 35071231800000 www.cmj.org.pl
I.2) Type of contracting: podmiot prawa publicznego
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Przeprowadzenie trzech edycji specjalistycznych szkoleń dla personelu medycznego szpitali na temat bezpieczeństwa opieki zdrowotnej i monitorowania zdarzeń niepożądanych
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przeprowadzenie trzech edycji specjalistycznych szkoleń dla personelu medycznego szpitali na temat bezpieczeństwa opieki zdrowotnej i monitorowania zdarzeń niepożądanych. POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO prowadzone w trybie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych Szkolenie obejmuje dwa następujące po sobie dni szkolenia, łącznie 14 godzin wykładowych (1 godzina wykładowa = 45 minut). Realizowane będzie w 3 edycjach szkoleń wyjazdowych w miejscach i terminach wyznaczonych przez Zamawiającego i z uwzględnieniem wskazanej liczby uczestników (szczegóły w załączniku nr 1 do zapytania) Szkolenia są skierowane do personelu medycznego, w tym dyrektora ds. medycznych, dyrektora ds. pielęgniarstwa / naczelnej pielęgniarki, liderów/przewodniczących szpitalnego zespołu ds. poprawy jakości, komitetu terapeutycznego, zespołu ds. zakażeń, zespołu ds. analizy zdarzeń niepożądanych - osób, które ukierunkują działania dla poprawy bezpieczeństwa leczonych chorych. Przedmiot zamówienia stanowi usługę kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, finansowaną w co najmniej 70% ze środków publicznych i na podstawie § 13 ust.1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług jest zwolniona z podatku VAT. Jeżeli Wykonawca posiada w tej sprawie indywidualną interpretację organu podatkowego składa ofertę zgodną z tą interpretacją. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do postępowania – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 80561000-4
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30