Order Newsletter: 2017 Position: 28626 (oferta nr 3177335)
I.1) Name and address: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Grodzicznie 13-324 Nowe Grodziczno warmińsko-mazurskie tel. 56 47 291 27 fax. 56 47 294 01 REGON 87037385900000 www.pzoz-grodziczno.cba.pl
I.2) Type of contracting: inny:
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Doposażnie PZOZ w Grodzicznie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, wniesienie, instalacja, montaż i uruchomienie) aparatu USG w ramach projektu „Doposażenie PZOZ w Grodzicznie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”. 2. Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 9.1.1 Rozwój specjalistycznych usług medycznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. Nr 1 do SIWZ – Wymagane parametry przedmiotu zamowienia. 4. Kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 33.11.22.00-0 – Aparaty ultrasonograficzne. 5. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy tj. wytworzony (wyprodukowany) środek trwały jak i jego części, przed nabyciem nie były w jakiejkolwiek formie używane. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne urządzenia muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Zamawiający wymaga przed pierwszym uruchomieniem aparatu USG przeprowadzenia szkolenia z obsługi, konserwacji oraz funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 8. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Grodzicznie, Nowe Grodziczno 17B, 13-324 Grodziczno. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia, podłączenia, uruchomienia, skonfigurowania, zamontowania (zainstalowania) sprzętu w miejscu siedziby Zamawiającego, tj Ośrodku Zdrowia w Grodzicznie. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy za zakupiony aparat USG minimalny 60 – miesięczny okres gwarancji od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym, zgodnie z umową. 11. Terminy świadczenia usług serwisowych: 1) czas reakcji serwisu od zgłoszenia do podjęcia naprawy będzie wynosił maksymalnie 24 godziny w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 2) czas napraw gwarancyjnych oraz przeglądów technicznych będzie wynosił maksymalnie 14 dni roboczych z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku kiedy Wykonawca uzna za konieczną naprawę sprzętu lub przegląd techniczny w serwisie, wówczas uszkodzony aparat USG będzie odbierany z siedziby Zamawiającego, a po naprawie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. W w/w przypadku Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych od sprzętu uszkodzonego. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie bierze pod uwagę możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 PZP.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33000000-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30