Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Żernicka 17, Święta Katarzyna w imieniu której działa Prezes Zakładu Gospodarki Komunalnej zaprasza do składania ofert na zadanie: ”Rozbudowa i modernizacja systemu gospodarki wodno - ściekowej w

Order Newsletter: 2017 Position: 28630 (oferta nr 3177339)

Client
Burmistrz Siechnic
State
dolnośląskie
Address
55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12 12
Phone
71 391 91 01
Fax
71 786 09 07
www
www.siechnice.gmina.pl
E-Mail
zp@ugsiechnice.pl
Created
2017-02-20

Burmistrz Siechnic

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Burmistrz Siechnic ul. Jana Pawła II 12 12 55-011 Siechnice dolnośląskie tel. 71 391 91 01 fax. 71 786 09 07 REGON 93193512900000 www.siechnice.gmina.pl

I.2) Type of contracting: inny:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Żernicka 17, Święta Katarzyna w imieniu której działa Prezes Zakładu Gospodarki Komunalnej zaprasza do składania ofert na zadanie: ”Rozbudowa i modernizacja systemu gospodarki wodno - ściekowej w

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie realizowane w ramach projektu „Remont i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków przy ul. Zachodniej w Siechnicach”. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Oczyszczalni ścieków zlokalizowanej przy ul. Zachodniej w Siechnicach, gmina Siechnice, powiat wrocławski, województwo dolnośląskie. Zakres całego przedsięwzięcia inwestycyjnego, zlokalizowany będzie na działkach nr 232, 233, 627; Obręb Siechnice (Nr 0001), jednostka ewidencyjna Siechnice – miasto 022308_4, Arkusz Mapy 1. Na działkach 232, 233 zlokalizowana jest oczyszczalnia ścieków (granica ogrodzenia). Natomiast na działce nr 627 usytuowana jest droga dojazdowa do Oczyszczalni;- ul. Zachodnia. W związku z inwestycją planowane jest wykonanie dodatkowego wjazdu do oczyszczalni;- połączenie z działką nr 627. Teren przedsięwzięcia jest objęty obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Prace będą przeprowadzane bez wyłączania obiektu z użytkowania, co wiąże się z koniecznością zapewnienia przez Wykonawcę dalszego prawidłowego funkcjonowania obiektu, na którym prowadził będzie roboty w zakresie prawidłowego funkcjonowania wszelkich instalacji (media: woda, prąd, internet, oprogramowanie komputerowe itp.), sieci i urządzeń. Zakres zadania obejmuje: 1Zabezpieczenie wszystkich istniejących instalacji na terenie budowy i ich przepięcie w sposób zapewniający funkcjonalność i bezpieczeństwo w pracy oczyszczalni w trakcie trwania prac budowlanych, 2)Przebudowa Zbiornika ścieków dowożonych (Obiekt nr 15), budowa filtra świecowego posadowionego na fundamencie (obiekt nr 30).3)Przebudowa komory połączeniowej z kratą hakową i praso płuczką (Obiekt nr 13).4)Przebudowa przepompowni ścieków I stopnia wraz z komorą zasuw (Obiekt nr 1).5)Rozbiórka / budowa nowego budynku krat (Obiekt nr 2, 29), budowa biofiltra nr 1 posadowionego na fundamencie (obiekt nr 27).6)Rozbiórka starego zbiornika ścieków dowożonych wraz z poletkami (Obiekt nr 8).7)Budowa budynku warsztatowo-garażowego z parkingiem dla samochodów osobowych i ciężarowych, magazyn smarów i olejów (obiekt nr 26).8)Przebudowa piaskownika z osadnikiem wstępnym (Obiekt nr 3), budowa zbiornika na tłuszcze i części pływające (obiekt nr 33).9)Remont istniejących reaktorów SBR I i II (Obiekty nr 5a i 5b).10)Budowa dwóch nowych reaktorów SBR III i IV (obiekt nr 5c, 5d) wraz z obiektami towarzyszącymi, budowa komory zasuw nr 2 (obiekt nr 31), budowa zbiornika (stacji) PIX-u nr 2 (obiekt nr 2) Remont istniejącej Komory zasuw nr 1 (Obiekt nr 20).11)Przebudowa / rozbudowa pompowni osadu (Obiekt nr 6).12)Remont Komory tlenowej stabilizacji osadu (Obiekt nr 4).13)Rozbiórka/Budowa budynku Stacji dmuchaw, (obiekt nr 14, 25), rozbiórka stanowiska istniejących agregatów oraz stacji transformatorowej (obiekt nr 10, 11).14)Przebudowa zbiornika wyrównawczego z pompownią ścieków oczyszczonych II stopnia (Obiekt nr 7), montaż pomp wody technologicznej.15)Montaż automatycznej stacji poboru próbek na odpływie z oczyszczalni (obiekt nr 32).16)Budowa stacji odwadniania i higienizacji osadu (obiekt nr 24), budowa biofiltra nr 2 posadowionego na fundamencie (obiekt nr 28 Rozbudowa / przebudowa budynku zaplecza socjalnego (obiekt nr 12).17)Wykonanie stacji transformatorowej w zakresie niezbędnym do zapewnienia niezawodności zasilania oczyszczalni.18)Wykonanie nowego system sterowania i monitoringu oczyszczalni ścieków.19)Budowa sieci (instalacji) technologicznych podziemnych i nadziemnych, sieci sanitarnych, instalacji, energetycznych zasilających i sterujących oraz AKPiA, oświetlenia oczyszczalni wraz z niezbędną infrastrukturą oraz montaż nowego ogrodzenia.20)Przebudowa istniejących i budowa nowych dróg wewnętrznych i placów wynikająca z nowego zagospodarowania terenu oczyszczalni.21) wykonanie nowych ciągów komunikacyjnych naziemnych, oraz przebudowa istniejących.22)Na czas prowadzenia robót budowlanych, przewiduje się również montaż zastępczych, tymczasowych urządzeń w celu zachowania ciągłości prawidłowej pracy oczyszczalni ścieków, w zakresie przedmiotowego zadania staraniem i na koszt Wykonawcy. 23) Utrzymanie oczyszczalni ścieków w ruchu w czasie prowadzenia robót oraz rozruch oczyszczalni ścieków po wykonanych pracach. 24) Wykonawca ma zapewnić tymczasowe zaplecze socjalne dla 15 pracowników ZGK oraz zapewnić ciągłość starowania w związku z przebudowa dyspozytorni. Pomieszczenia socjalne, biurowe i inne niezbędne do prawidłowej obsługi oczyszczalni (szatnia brudna, szatnia czysta, jadalnia dyspozytornia, łazienka, ubikacja, laboratorium, kuchnia, pomieszczenie magazynowe i BHP) powinny mieć wyposażenie zgodne z przepisami BHP dostosowane do ilości 15 pracowników. 25) Wykonawca po wykonanej inwestycji musi wykonać badania skratek, zawartość piaskowników oraz ścieków oczyszczonych na wylocie oraz osadów komunalnych ściekowych pod kątem zgodności z dopuszczalnymi parametrami. 26) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. ykonawca zobowiązany jest się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na pracy fizycznej i operatorów sprzętów jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.1). (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy : przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem). 3.15. Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy – sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji Wykonawcy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 300 000,00 zł wadium

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30