Przebudowa drogi gminnej Zatory – Holendry

Order Newsletter: 2017 Position: 28638 (oferta nr 3177347)

Client
Gmina Zatory
State
mazowieckie
Address
07-217 Zatory, ul. Jana Pawła II 106 106
Phone
29 741 03 94
Fax
29 7410394
www
www.zatory.pl
E-Mail
ug@zatory.pl
Created
2017-02-20

Gmina Zatory

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Zatory ul. Jana Pawła II 106 106 07-217 Zatory mazowieckie tel. 29 741 03 94 fax. 29 7410394 REGON 55066814300000 www.zatory.pl

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa drogi gminnej Zatory – Holendry

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia są roboty budowlane pn.: Przebudowa drogi gminnej Zatory - Holendry. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) karczowanie drzew, 3) roboty ziemne, 4) odwodnienie – remont przepustów pod koroną drogi, 5) podbudowa jezdni, 6 nawierzchnia bitumiczna, 7) zjazdy indywidualne i publiczne, 8) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, 9) roboty wykończeniowe; 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określają: 1) Projekt budowlany – Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SIWZ ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę – należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 7. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 8. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 9. Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w projekcie budowlanym. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, złożoną ofertą, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. 11. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie. 12. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 13. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 24 miesiące licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 16. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, realizacja tycz czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z póżn. zm.). Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób pozostaje w gestii Wykonawcy. 3) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę uregulowane zostały we wzorze umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233123-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, 2)

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30