Zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji projektowych: Część I – „Budowa ul. Pogodnej i ul. Warzywnej w Bielsku Podlaskim – dokumentacja projektowa”, Część II – „Budowa ul. Ogrodowej na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Wschodniej – dokumentacja pr

Order Newsletter: 2017 Position: 28663 (oferta nr 3177372)

Client
Miasto Bielsk Podlaski
State
podlaskie
Address
17100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
Phone
0-85 73 18 100
Fax
0-85 73 18 150
Created
2017-02-21

Miasto Bielsk Podlaski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1 17100 Bielsk Podlaski podlaskie tel. 0-85 73 18 100 fax. 0-85 73 18 150 REGON 5065898200000

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji projektowych: Część I – „Budowa ul. Pogodnej i ul. Warzywnej w Bielsku Podlaskim – dokumentacja projektowa”, Część II – „Budowa ul. Ogrodowej na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Wschodniej – dokumentacja pr

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowych: 1)Część I – „Budowa ul. Pogodnej i ul. Warzywnej w Bielsku Podlaskim – dokumentacja projektowa” Zakres opracowania obejmuje: a)budowę nawierzchni jezdni, chodników dla pieszych, zjazdów, b)budowę kanalizacji deszczowej, c)przebudowę odcinka sieci wodociągowej (ul. Pogodna na odc. od ul. Białowieskiej do ul. Makowej), d)przebudowę napowietrznej linii elektroenergetycznej na kablową (ul. Warzywna na odc. od ul. Chmielnej do ul. Pogodnej), e)projekt stałej organizacji ruchu, f)w razie potrzeby – przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami 1-2-3 (długość łączna ok. 1300 m). Zakres terenu objętego opracowaniem oznaczono na mapie – Załącznik Nr 8.1 do SIWZ. 2)Część II – „Budowa ul. Ogrodowej na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Wschodniej – dokumentacja projektowa” Zakres opracowania obejmuje: a)budowę nawierzchni pasa pieszo-jezdnego, b)budowę kanalizacji deszczowej, c)budowę odcinka kanalizacji sanitarnej głównej (od drogi nr geod. 1973/1 do ul. Wschodniej) i odcinków bocznych do granicy pasa drogowego, d)budowę odcinka sieci wodociągowej (od dz. nr 1960/16 do ul. Wschodniej), e)budowę linii oświetlenia ulicznego, f)projekt stałej organizacji ruchu, g)w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami 4-5 (długość ok. 550 m). Zakres terenu objętego opracowaniem oznaczono na mapie – Załącznik Nr 8.2 do SIWZ. 2.Teren, dla którego ma być opracowana dokumentacja projektowa dla: 1)Części I – „Budowa ul. ul. Pogodnej i ul. Warzywnej w Bielsku Podlaskim – dokumentacja projektowa” jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i znajduje się poza strefą konserwatorską miasta, 2)Części II – „Budowa ul. Ogrodowej na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Wschodniej – dokumentacja projektowa” nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego i znajduje się poza strefą konserwatorską miasta. 3.W ramach realizacji umowy Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi: 1)pozyska aktualną mapę do celów projektowych, 2)przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne), 3)przygotuje projekt podziału nieruchomości (ok. 16 podziałów – dla części I zadania, ok. 4 podziały – dla części II zadania), 4)uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do złożenia wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (zrid) właściwemu organowi przez Inwestora, 5)opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, 6)wykona badania geotechniczne gruntu, 7)opracuje operat wodnoprawny i przygotuje niezbędne dokumenty i wniosek do uzyskania przez Inwestora pozwolenia wodnoprawnego wraz z wykonaniem wszelkich, niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz (o ile będzie konieczne), 8)opracuje przedmiary robót, 9)opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164), 10)opracuje dokumentację techniczną: a)dla Części I: na budowę: nawierzchni jezdni, chodników dla pieszych, zjazdów, kanalizacji deszczowej, przebudowę: sieci wodociągowej (ul. Pogodna na odc. od ul. Białowieskiej do ul. Makowej), napowietrznej linii elektroenergetycznej SN na kablową (ul. Warzywna na odc. od ul. Chmielnej do ul. Pogodnej) oraz w razie potrzeby – przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowanymi elementami pasa drogowego, b)dla Części II: na budowę: nawierzchni pasa pieszo-jezdnego, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, linii oświetlenia ulicznego oraz w razie potrzeby – przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowanymi elementami pasa drogowego, 11)udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, 12)na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego. 4.Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia. 5.Opracowana dokumentacja powinna zawierać: 1)projekt budowlany (dla Części I: oddzielnie dla zakresu w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 689 – ul. Białowieska i pozostałej części) - 5 egz. + CD /JPG/ – opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz.462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 2)projekt wykonawczy - 3 egz. + CD /JPG/ - opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), 3)przedmiar robót - 2 egz. + CD (w formacie Excel) - przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 4)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) - 3 egz. + CD (MS WORD) - przez którą należy rozumieć opracowanie, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.1129), 5)kosztorys inwestorski - 2 egz. + CD (w formacie Excel) - opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389), 6)kosztorys ofertowy - 2 egz. + CD (w formacie Excel), 7)opracowanie, dotyczące badań geotechnicznych gruntu - 2 egz. + CD (pdf), 8)operat wodnoprawny - 2 egz.+ CD (pdf). 9)projekt stałej organizacji ruchu - 3 egz. + CD (pdf), 10)informacje BIOZ - 5 egz. + CD (pdf). Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art.29 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71320000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30