remont pomieszczeń i kanalizacji w piwnicy w narożniku od strony ul. Reymonta i al. Mickiewicza w Pawilonie A-0, AGH w Krakowie -KC-zp.272-89/17

Order Newsletter: 2017 Position: 32065 (oferta nr 3180773)

Client
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
State
małopolskie
Address
30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
Phone
(12)6173595
Fax
(12)6173595
E-Mail
dzp@agh.edu.pl
Created
2017-02-24

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica Al. Mickiewicza 30 30-059 Kraków małopolskie tel. (12)6173595 fax. (12)6173595 REGON 157700000

I.2) Type of contracting: inny:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: remont pomieszczeń i kanalizacji w piwnicy w narożniku od strony ul. Reymonta i al. Mickiewicza w Pawilonie A-0, AGH w Krakowie -KC-zp.272-89/17

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem prac jest wykonanie remontu posadzek oraz ścian wewnętrznych działowych wraz z remontem części kanalizacji w pomieszczeniach piwnic zlokalizowanych w narożniku budynku od strony ulicy Władysława Reymonta i alei Adama Mickiewicza, AGH w Krakowie. Zakres robót budowlanych objętych remontem: 1) Roboty rozbiórkowe: • demontaż spękanej posadzki betonowej w pomieszczeniach; • rozbiórka (demontaż) wszystkich elementów kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych pod posadzką w części objętej zakresem ujętym w dokumentacji projektowej; • demontaż zlewu; • demontaż natynkowej instalacji elektrycznej zlokalizowanej na wyburzanych ścianach; • wyburzenie istniejących spękanych i odspojonych ścian działowych. 2) Wykonanie remontu odcinka kanalizacji oraz wykonanie nowej studzienki kanalizacyjnej w pom. L1: • wymiana wszystkich elementów kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych pod posadzką w części objętej zakresem wg dokumentacji projektowej; • wykonanie nowych podejść pod piony kanalizacyjne w miejscach istniejących; • ułożenie nowego odcinka instalacji kanalizacyjnej w części objętej zakresem z zachowaniem odpowiednich spadków; • wpięcie do kanalizacji istniejących pionów kanalizacji sanitarnej; • wpięcie do kanalizacji deszczowej rury spustowej biegnącej w rogu budynku; • wykonanie nowej studni rewizyjnej; • montaż zlewu gospodarczego ze stali nierdzewnej z odpływem min. Ø75; • montaż kratki ściekowej podłogowej z zasyfonowaniem wodnym, koszem na zanieczyszczenia i odpływem Dn 110, włączoną do kanalizacji; • wymiana pionu kanalizacyjnego zlokalizowanego za zlewem; • wykonanie wodnej próby szczelności rurociągów; • wykonanie inspekcji kamera wizyjną po zakończeniu prac; 3) Wykonanie remontu ściany od strony korytarza w pomieszczeniu L10: • wykonanie podbicia w pomieszczeniu L10 pod pękniętą ścianą od strony korytarza (ław fundamentowych) wg opisu w dokumentacji projektowej; • wykonanie pionowej i poziomej izolacji; • wykonanie zasypu z zagęszczeniem; • naprawa rys i pęknięć, wykonanie tynków, malowanie ścian. 4) Wykonanie remontu ścian i posadzek w pozostałych pomieszczeniach objętych dokumentacją projektową: • uzupełnienie pustych przestrzeni pod rozebraną posadzką pospółką, żwirem, piaskiem z ich zagęszczeniem; • wykonanie nowych warstw posadzki wraz z izolacja przeciwwilgociową i termiczną; • wykonanie nowych ścian działowych z cegły pełnej w miejscach istniejących wraz z pozostawieniem przejść instalacyjnych; • montaż stalowych ościeżnic wraz ze skrzydłami drzwiowymi; • wykonanie tynków; • malowanie ścian i sufitów; • montaż zdemontowanej instalacji elektrycznej. 5) Wymiana istniejących drzwi wejściowych do pozostałych pomieszczeń objętych zakresem prac na drzwi techniczne z blachy stalowej ocynkowanej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących prace polegające na wykonaniu: - robót sanitarnych - robót ogólnobudowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45214400-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następ

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30