Świadczenie konserwacyjnych robót blacharsko-dekarskich

Order Newsletter: 2017 Position: 32073 (oferta nr 3180781)

Client
Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
State
zachodniopomorskie
Address
70302 Szczecin, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1
Phone
91 430 91 00
Fax
91 430 91 45
Created
2017-02-24

Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1 70302 Szczecin zachodniopomorskie tel. 91 430 91 00 fax. 91 430 91 45

I.2) Type of contracting: podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie konserwacyjnych robót blacharsko-dekarskich

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie konserwacyjnych robót blacharsko-dekarskich, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w zasobach stanowiących własność lub zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie realizował znaczną ilość drobnych robót budowlanych, w tym między innymi: a.naprawy lub wymiany części pokryć dachowych: papowych i dachówkowych; b. naprawy lub częściowe wymiany obróbek blacharskich; c. naprawy lub częściowe wymiany rur spustowych, stojaków i rynien; d. czyszczenie rur spustowych, stojaków i rynien; e. naprawy kominów z przemurowaniem, uzupełnieniem tynków, f. wykonanie i naprawę czapek kominowych; g. montaż turbowentów na kanałach wentylacyjnych, h. wymiany okienek dachowych; i. częściowe wymiany deskowania; zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będącą załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Wyszczególnione w ust. 2 prace nie stanowią katalogu zamkniętego. 4. Prace, o których mowa w ust. 2, będą zlecane Wykonawcy każdorazowo pisemnie, w przypadku stwierdzania przez Zamawiającego okoliczności uzasadniających konieczność podjęcia prac w ramach zawartej z Wykonawcą umowy. 5. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia prac w czasie nie dłuższym niż w ciągu 3 godzin od chwili otrzymania zlecenia. 6. Realizacja zleceń w terminie 5 dni od daty otrzymania zlecenia. 7. Zamawiający planuje roczne wydatki na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia w wysokości 150.000 złotych brutto 8. Zamawiający zastrzega, że kwota podana w ust. 7 jest kwotą średnią i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej rocznej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45261900-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information