Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę odwodnienia placu przy górnej stacji kolejki na Kamiennej Górze w Gdyni

Order Newsletter: 2017 Position: 32076 (oferta nr 3180784)

Client
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
State
pomorskie
Address
81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego 24 24
Phone
058 761 20 87-88; 761 20 85
Fax
058 6622841
www
www.zdiz.gdynia.pl
E-Mail
refzampub@zdiz.gdynia.pl
Created
2017-02-24

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ul. 10 Lutego 24 24 81-364 Gdynia pomorskie tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 fax. 058 6622841 REGON 22035628700000 www.zdiz.gdynia.pl

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę odwodnienia placu przy górnej stacji kolejki na Kamiennej Górze w Gdyni

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę odwodnienia placu przy górnej stacji kolejki na Kamiennej Górze w Gdyni. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy odwodnienia placu przy górnej stacji kolejki na Kamiennej Górze w Gdyni. 2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z „prawa opcji” i zlecenie Wykonawcy pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją projektową w czasie realizacji robót budowlanych, na warunkach określonych we wzorze umowy – stanowiącym Załącznik nr 10 do siwz. 3. Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o warunki techniczne nr UD.70111.1.2017.MK z dn. 25.01.2017r., wydane przez ZDiZ w Gdyni. Opracowaniem objęte są części działek nr 81/2 i 80, obręb Kamienna Góra 0016 w Gdyni. 4. Obecnie, w przypadku wystąpienia intensywnych opadów atmosferycznych, budynek górnej stacji kolejki na Kamiennej Górze jest podmywany przez wody opadowe, spływające z dużej powierzchni (ok. 1500 m2) utwardzonego placu, co zagraża bezpieczeństwu osób przebywających w tym rejonie. 5. Istniejące odwodnienie placu - 2 wpusty drogowe, przy obecnym ukształtowaniu terenu nie zabezpiecza prawidłowego odbioru wód opadowych. Wykonawca dokona analizy zlewni – sprawdzi istniejące kierunki spływu wód opadowych na placu przy górnej stacji kolejki. 6. Dokumentacja powinna obejmować: a) wykonanie mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowych, ze sprawdzeniem w terenie faktycznej niwelety terenu, b) wykonanie projektów budowlano-wykonawczych: - sieci kanalizacji deszczowej, - odtworzenia lub przełożenia nawierzchni po wykonanych robotach instalacyjnych lub zmiany ukształtowania nawierzchni placu, po analizie kierunków obecnego spływu wód opadowych i roztopowych, - odtworzenia zieleni w obrębie prowadzonych prac, c) informację zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) przedmiar robót oraz kosztorys inwestorski, e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, f) niezbędne uzgodnienia wymagane przepisami prawa, g) projekt tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do siwz: – Załącznik nr 10 – Wzór umowy, – Załącznik A do umowy – Plan sytuacyjny, - Załącznik B do umowy - warunki techniczne nr UD.70111.1.2017.MK z dn. 25.01.2017r.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71322000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 złotych).

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30