Opracowanie szaty graficznej i druk poradnika dotyczącego prawidłowego odżywiania się osób dorosłych o różnych potrzebach życiowych w ramach Projektu „ Łódź – kontra choroby wątroby” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 o

Order Newsletter: 2017 Position: 32101 (oferta nr 3180809)

Client
Miasto Łódź, Oddział ds. Projektów Europejskich w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
State
łódzkie
Address
90-532 Łódź, ul. ks. I.J. Skorupki 21 21
Phone
42 638 48 88
Fax
42 638 48 77
www
www.uml.lodz.pl
E-Mail
zamowienia@uml.lodz.pl; t.olszowka@uml.lodz.pl
Created
2017-02-24

Miasto Łódź, Oddział ds. Projektów Europejskich w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Łódź, Oddział ds. Projektów Europejskich w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. I.J. Skorupki 21 21 90-532 Łódź łódzkie tel. 42 638 48 88 fax. 42 638 48 77 REGON 00051418200000 www.uml.lodz.pl

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Opracowanie szaty graficznej i druk poradnika dotyczącego prawidłowego odżywiania się osób dorosłych o różnych potrzebach życiowych w ramach Projektu „ Łódź – kontra choroby wątroby” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 o

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie szaty graficznej i druk poradnika dotyczącego prawidłowego odżywiania się osób dorosłych o różnych potrzebach życiowych w ramach Projektu „Łódź – kontra choroby wątroby” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu. Usługa obejmuje wykonanie projektu graficznego (okładka oraz wnętrze - skład i łamanie tekstu (wraz z tabelami i wykresami), uzupełnienie go ilustracjami, przygotowanie do druku, korekta tekstu i druk przedmiotu zamówienia (skład, korekta techniczna, wydruk do akceptacji i ewentualnych poprawek, separacje, naświetlania); koszt papieru, spakowanie i dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz przekazanie Zamawiającemu wersji elektronicznej publikacji w formacie pdf.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79800000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30